English

اتحادیه محققان مسلمان:

ملاقات رهبران عرب با نتانیاهو را محکوم می کنیم

اتحادیه بین المللی محققان مسلمان، جلسه و ملاقات شماری از مقام های کشورهای عربی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو در جریان کنفرانس ورشو را محکوم کرده است.

 ملاقات رهبران عرب با نتانیاهو را محکوم می کنیم

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، اتحادیه بین المللی محققان مسلمان، جلسه و ملاقات شماری از مقام های کشورهای عربی با نخست وزیر اسرائیل بنیامین نتانیاهو در جریان کنفرانس ورشو را محکوم کرده است. 

این اتحادیه در بیانیه ای که در شبکه اجتماعی توئیتر منتشر کرده است گفته:"اتحادیه بین المللی محققان مسلمان دیدار شماری از مقام های کشورهای عربی با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل کسی که سرزمین مقدس مسلمانان را اشغال کرده، فرزندان مسلمانان را می کشد، شهرهای اسلامی را محاصره می کند و فلسطین و قدس را با حمایت آمریکا یهودی می سازد، محکوم می کند". این دیدار در حاشیه کنفرانس ورشو اتفاق افتاده است. 

این بیانیه می افزاید:"مقام های عربی حاضر در کنفرانس ورشو از یاد برده اند که رژیم اسرائیل چه جنایاتی را در بیت المقدس و کرانه باختری انجام داده است. این دیدار موجب شده تا نخست وزیر اسرائیل از نقطه عطف در روابط اعراب و اسرائیل خبر دهد. نتانیاهو همچنین از مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا درخواست کرده تا روی منافع مشترک اعراب و اسرائیل کار کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه