English

وعده سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد دلاری عربستان به پاکستان

عربستان سعودی به پاکستان وعده سرمایه گذاری 20 میلیارد دلاری در این کشور را داده است. عربستان به دنبال افزایش سرمایه گذاری در پاکستان حتی بالاتر از مبلغ اعلام شده است.

وعده سرمایه گذاری 20 میلیارد دلاری عربستان به پاکستان

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از راشا تودی، عربستان سعودی به پاکستان وعده سرمایه گذاری 20 میلیارد دلاری در این کشور را داده است. عربستان به دنبال افزایش سرمایه گذاری در پاکستان حتی بالاتر از مبلغ اعلام شده است. 

روز یکشنبه(28 بهمن ماه)، در جریان سفر محمد بن سلمان ولیعهد عربستان به اسلام آباد، دو طرف یادداشت تفاهمی مبنی بر سرمایه گذاری 20 میلیارد دلاری عربستان در پاکستان را به امضا رساندند. 

پاکستان که انتظار سرمایه گذاری های گسترده از سوی عربستان را دارد، در جریان سفر بن سلمان به اسلام آباد از تمامی ظرفیت های خود برای خوشامدگویی به وی استفاده کرده است. در سرتاسر اسلام آباد، بنرهایی با موضوع خوش آمدگویی به بن سلمان و عکس های مشترک وی با عمران خان نخست وزیر پاکستان خودنمایی می کند. سرمایه گذاری 20 میلیارد دلاری عربستان در پاکستان معطوف به بخش های کشاورزی و انرژی می باشد. در این زمینه، به طور خاص می توان به سرمایه گذاری 10 میلیارد دلاری عربستان برای ساخت یک پالایشگاه نفتی در پاکستان اشاره کرد.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی