English

معاون امور استانها و بازاریابی با اشاره به آمار ۹ ماهه نخست سال جاری خبر داد:

اعطای بیش از ۷۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات و تعهدات توسط بانک توسعه تعاون در استان مرکزی

معاون امور استانها و بازاریابی بانک توسعه تعاون که باهدف بررسی عملکرد شعب استان مرکزی و بازدید از طرح‌های اقتصادی به این استان سفرکرده است، ضمن بررسی عملکرد از تعدادی واحدهای تولیدی و تعاونی دریافت‌کننده تسهیلات از بانک توسعه تعاون بازدید کرد.

اعطای بیش از ۷۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات و تعهدات توسط بانک توسعه تعاون در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری موج، سعید معادی با حضور در شعبه زرندیه و دو شعبه شهرستان ساوه، ضمن دیدار با کارکنان از نزدیک در جریان فعالیت‌های در حال انجام و خدمات ارائه‌شده در آن شعب، قرار گرفت.

معاون بازاریابی و استانهای بانک توسعه تعاون همچنین در جریان این سفر ضمن بازدید از تعدادی از کارخانجات تولیدی و خدماتی در استان مرکزی با تأکید بر نقش اثرگذار بانک توسعه تعاون در رونق فعالیت‌های اقتصادی خصوصاً در بخش تعاون، بر تداوم و استمرار حمایت‌های این بانک در زمینه رونق تولید و اشتغال تأکید کرد.

معادی طی بازدیدی که از شرکت تعاونی نویدکاران زرندیه، ذوب امید آرین و هیربد، پارس تابلو، سان استار، عماد درمان و نیک سامان دارو، آلمرول، درسا مرغ، قزل پارک، فولاد کبیر، کارا، کارا سازه کیمیا، شرکت تعاونی تریکو گلزار، مجموعه ساینا و تعداد دیگری از مشتریان بانک توسعه تعاون داشت، تصریح کرد: سبد خدمات و محصولات بانک توسعه تعاون برای ارائه به مشتریان در بخش‌های مختلف شامل خدمات متنوع و کاملی است که با توجه به نیاز مخاطبان طراحی‌شده و به خوبی پاسخگوی نیاز مشتریان در سطوح خرد و کلان است.

علاوه بر آن، در این بازدیدها، درخواست‌هایی ازجمله موضوع افزایش خط اعتباری برای مشتریان کلان، گسترش تعاملات بیشتر و تسهیل شرایط استفاده از سبد خدمات و محصولات بانک توسعه تعاون از سوی مشتریان مذکور مطرح شد و در نشست‌های جداگانه‌ای، از سوی معاون بازاریابی و استانهای بانک توسعه تعاون بررسی و پاسخ داده شد.

معادی عملکرد اعتباری بانک توسعه تعاون در استان مرکزی را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: بانک توسعه تعاون از ابتدای سال جاری تاکنون در استان مرکزی بیش از 5 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است که این نشان از عزم جدی و عملی این بانک در زمینه پاسخگویی به نیازهای تسهیلاتی مشتریان و برطرف کردن چالش‌های پیش رو در زمینه تولید و اشتغال دارد.

وی همچنین از صدور بیش از دوهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال ضمانت‌نامه و اعتبارات اسنادی طی سال جاری از سوی شعب بانک توسعه تعاون در استان مرکزی خبر داد و افزود: با توجه به ظرفیت‌های صنعتی و تولیدی در استان، اهتمام بیشتری نسبت به افزایش سهم خدماتی بانک توسعه تعاون در استان مرکزی، در دستور کار است که البته با توجه به نسبت 146 درصدی تحقق منابع کل در استان، دور از انتظار نیست.

گفتنی است در این بازدیدها، هادی بخت یار رئیس اداره کل راهبری و پشتیبانی استان‌ها و شعب، اسماعیل امیری رئیس اداره کل بازاریابی و ارتباط با مشتریان و نیز علی وفایی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان مرکزی، معادی را همراهی می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه