English

کارخانه تولید پودر میکرونیزه بنتونیت جاهد در خراسان جنوبی با تسهیلات بانک توسعه تعاون به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان خراسان جنوبی، به همراه فرماندار شهرستان سرایان از دو طرح احداث کارخانه تولید پودر میکرونیزه بنتونیت در این شهرستان، بازدید کرد.

کارخانه تولید پودر میکرونیزه بنتونیت جاهد در خراسان جنوبی با تسهیلات بانک توسعه تعاون به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون ، رضا ملائی مدیر شعب استان خراسان جنوبی، در جریان این بازدیدها، از بهره‌برداری کارخانه تولید پودر میکرونیزه بنتونیت جاهد در آینده نزدیک خبر داد و گفت: بانک توسعه تعاون برای طرح احداث این کارخانه در منطقه مجاز صنعتی سرایان با ظرفیت تولید سالانه 30 هزار تن، 32 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات طرح ملی حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار روستایی و عشایری سرمایه‌گذاری نموده است.

وی بابیان اینکه این کارخانه هم‌اکنون در مرحله تولید آزمایشی می‌باشد، خاطرنشان کرد: از مزایای ایجاد این طرح علاوه بر میزان اشتغال‌زایی آن می‌توان به کاربرد محصول در صنایع مختلفی ازجمله تولید فولاد، خوراک دام و طیور، کاشی و سرامیک، مصارف درمانی و چاه‌های ازت و حذف خام فروشی، با توجه به وجود منابع غنی و معادن در منطقه اشاره کرد.

ملائی در خصوص مشارکت در احداث کارخانه تولید پودر میکرونیزه بنتونیت کوه سنگ یاقوت نیز، با اشاره به ظرفیت 50 هزار تنی تولید این کارخانه افزود: برای احداث کارخانه کوه سنگ یاقوت در نزدیکی معادن سه قلعه، 36 میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح ملی حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار روستایی و عشایری با عاملیت بانک توسعه تعاون سرمایه‌گذاری شده است.

همچنین ابراهیم رسولی مقدم فرماندار سرایان در این بازدید که با همراهی سایر مسئولان شهرستانی انجام شد، ضمن ابراز خرسندی از اجرای طرح‌های کارآمد و اشتغال‌زا در شهرستان، نقش بانک توسعه تعاون و مدیران استانی و شهرستانی را در پیشبرد این‌گونه طرح‌ها مطلوب و بااهمیت ارزیابی کرد.

گفتنی است با سرمایه‌گذاری بانک توسعه تعاون در این دو کارخانه زمینه اشتغال برای 36 نفر به‌طور مستقیم ایجادشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه