English

دومین جلسه هم‌اندیشی مسائل ارزی بانک توسعه تعاون برگزار شد

در دومین نشست هم‌اندیشی پیرامون مسائل ارزی بانک توسعه تعاون که با حضور معاون عملیات بانکی این بانک برگزار شد، به اولویت بخش تولید در موضوع رفع تعهدات ارزی تأکید شد.

دومین جلسه هم‌اندیشی مسائل ارزی بانک توسعه تعاون برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، دومین نشست هم‌اندیشی درباره مسائل ارزی پیرو دستور مدیرعامل بانک توسعه تعاون و باهدف رفع مسائل این حوزه برگزار شد و عملکرد ارزی مدیریت شعب استان‌های مختلف مورد ارزیابی قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه که به‌صورت ویدئو کنفرانس با حضور مجازی همکاران ارزی شعب استان‌ها برگزار شد، حسن شریفی معاون عملیات بانکی بانک توسعه تعاون با اشاره به اهمیت حوزه ارزی در فعالیت‌های بانکداری تصریح کرد: با توجه به هدف‌گذاری صورت گرفته و انتظاری که از واحدهای مسئول حوزه ارز وجود دارد، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی با دقت نظر دوچندان مورد بازبینی قرار خواهد گرفت و با رعایت شفافیت، در اختیار تمامی استان‌ها قرار می‌گیرد.

وی با تأکید بر اولویت بخش تولید در سال جهش تولید در موضوع رفع تعهدات ارزی گفت: ضروری است تمامی شعب با تدوین برنامه‌های عملیاتی مشخص، اهتمام ویژه در جهت تأمین نسبت‌ها داشته باشند.

وی در ادامه نسبت به تقویت واحدهای ارزی سراسر کشور تأکید کرد و گفت: استان‌ها از نیروهای مجرب و کارآزموده در عملیات متنوع بانکی برخوردار هستند و مدیران استانی برای گسترش فعالیت ارزی و تأمین نیاز مشتریان در این حوزه، مدیریت منابع انسانی و بهره‌گیری از خدمات این نیروها در عملیات ارزی را در اولویت قرار دهند.

وی در پایان تصریح کرد: پیشنهادات ارزنده شعب، در خصوص مدیریت بهتر مسائل ارزی و ارائه هرچه بهتر خدمات به مشتریان بانک توسعه تعاون با رویکرد ارتقای عملکرد و بهبود فرآیندها موردبررسی قرار خواهد گرفت.

فرشید طهمورثی مدیر امور بین‌الملل بانک توسعه تعاون نیز در این جلسه گفت: سیاست‌گذاری حوزه ارزی بانک بر اساس راهبردهای مدیران ارشد و در چارچوب مقررات جاری نظام بانکی در بانک توسعه تعاون صورت پذیرفته و پیگیری دقیق اجرای این سیاست‌ها در دست انجام و رصد مستمر است.

طهمورثی در ادامه به‌ضرورت برگزاری مستمر این جلسات اشاره کرد و افزود: بر اساس تصمیمات جلسه پیشین، تکمیل کادر نیروی انسانی در واحدهای ارزی، بررسی نیازهای آموزشی در

این حوزه و دسته‌بندی مشتریان ارزی ازجمله فعالیت‌های مورد انتظار از مدیریت امور استان‌ها و امور ارزی شعب است.

وی در پایان خبر داد: به‌منظور تسریع و تسهیل فرآیندها در واحدهای ارزی بانک توسعه تعاون، با تعاملات مؤثری که با صرافی بانک توسعه تعاون و کارگزاری‌های ارزی طرف همکاری، در حال انجام است، زمینه‌های بیشتری برای ارتقای این فعالیت‌ها تا پایان سال جاری فراهم خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی