English

ایجاد ۲ هزار شغل در خراسان شمالی با تسهیلات بانک توسعه تعاون

مدیر شعب بانک توسعه تعاون خراسان شمالی گفت: با پرداخت 2 هزار و 800 میلیارد ریال تسهیلات در 9 ماهه نخست سال جاری، برای 2 هزار نفر در این استان اشتغال ایجاد شد.

ایجاد 2 هزار شغل در خراسان شمالی با تسهیلات بانک توسعه تعاون

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، محمد ندری بیابانی ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: در 9 ماه نخست سال جاری یک هزار و 451 طرح اشتغال‌زایی با تأمین مالی بانک توسعه تعاون در استان خراسان شمالی به اجرا درآمده است که بیشترین طرح‌ها در بخش کشاورزی، صنعت، گردشگری و داروسازی بوده است.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون خراسان شمالی افزود: بانک توسعه تعاون در راستای ایجاد اشتغال در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری، برنامه ابلاغی را به‌طور کامل تحقق بخشیده و سهم تخصیص‌یافته در استان در سرفصل جامعه عشایری و روستایی از سوی بانک توسعه تعاون به‌طور کامل به متقاضیان این طرح پرداخت‌شده است.

وی اظهار داشت: همچنین بانک توسعه تعاون، سهم تسهیلات اختصاص‌یافته به مدد جویان نهادهای حمایتی شامل کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و تعاونی خرد زنان را نیز به‌طور کامل در استان خراسان شمالی پرداخت کرده است.

ندری بیابانی افزود:2 طرح تولیدی نیز در بخش حمایت از تولیدکنندگان تولید ماسک با تولید 800 هزار ماسک و مواد ضدعفونی دست با ظرفیت تولید 170 تن در ماه با تسهیلات بانک توسعه تعاون در سال جاری به بهره‌برداری رسیده که سبب ایجاد اشتغال برای بیش از 15 نفر در این استان شده است.

وی بابیان اینکه این بانک در تمام بخش‌های اقتصادی تسهیلات اشتغال پرداخت می‌کند افزود: حوزه کشاورزی، صنعت و معدن، مسکن، عمران، خدمات بازرگانی ازجمله این موارد است.

مدیر شعب استان خراسان شمالی همچنین تصریح کرد: 70 درصد تسهیلات این بانک با اولویت بخش تعاون به شرکت‌های تعاونی و 30 درصد به سایر بخش‌ها پرداخت می‌شود.

گفتنی است در خراسان شمالی حدود 2 هزار و 800 تعاونی در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعت و معدن، خدمات و مسکن فعالیت دارند و 44 درصد از جمعیت 863 هزارنفری این استان در نواحی روستایی سکونت دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه