English

۱۰ درصد تسهیلات بانک توسعه تعاون از طریق شعب استان خراسان رضوی پرداخت شده است

معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات بانک توسعه تعاون: 10 درصد تسهیلات بانک توسعه تعاون در هشت ماهه سال جاری از طریق شعب استان خراسان رضوی پرداخت شده است.

10 درصد تسهیلات بانک توسعه تعاون از طریق شعب استان خراسان رضوی پرداخت شده است

به گزارش خبرگزاری موج، ایرج شیخ‌زاده معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات بانک توسعه تعاون در جلسه ارزیابی عملکرد مدیریت شعب استان خراسان رضوی که به صورت ارتباط ویدئوکنفرانسی برگزار شد اظهار داشت: خراسان رضوی از استان‌های شاخص کشور در بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی و خدمات به شمار می‌رود.

حضور انبوهی از کارآفرینان، تولیدکنندگان و تعاونگران باعث ایجاد رونق در اقتصاد منطقه گشته و شرایط مساعدی جهت تامین مالی فعالیت‌های توسعه‌ای در این استان فراهم شده است.

وی در ادامه به نقش بانک توسعه تعاون در حمایت از فعالیت‌های توسعه‌ای استان اشاره نمود و افزود: مطابق آمار تسهیلات بانک در هشت‌ماهه ابتدایی سال‌جاری، شعب استان خراسان رضوی حدود 10 درصد تسهیلات پرداختی بانک در سطح کشور را به خود اختصاص داده است و با توجه به فعالیت‌های در حال انجام، نقش مهم این استان در تامین اهداف راهبردی بانک توسعه تعاون قابل توجه است.

شیخ زاده در ادامه عملکرد استان در بخش‌های مختلف را مورد بررسی قرار داد و افزود: یکی از مشخصه‌های عملکرد استان بهره‌گیری از طرح‌ها و محصولات بانک است.

با توجه به این که محصولات بانک در رفع نیاز بانکی و مالی انواع مشتریان راهکارها و گزینه‌های متنوعی ارائه می‌دهد، می‌تواند در جذب و ماندگاری مشتریان موثر واقع شود.

امیر میرشفیعی رئیس اداره کل برنامه‌ریزی و ارزیابی عملکرد گفت: استان خراسان رضوی طی هشت ماه نخستین سال جاری بیش از 11 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت نموده است که بیش از 14 درصد حجم تسهیلات اعطایی با محوریت اشتغال‌زایی روستایی پرداخت گردیده و استان در مدیریت مطالبات نیز عملکرد مناسبی داشته است.

سعید فهیمی معاون ارزیابی اداره کل برنامه‌ریزی و مدیریت عملکرد در خصوص ضمانت‌های صادره بانک در استان خراسان رضوی گفت: استان با صدور ضمانت‌نامه به ارزش 1439 میلیارد ریال، 6 درصد از حجم ضمانت‌نامه‌های صادره کل کشور را به خود اختصاص داده است.

در این جلسه که با حضور مهدی امین بیدختی مدیر شعب استان خراسان رضوی، معاونین استان، روسای شعب ملاصدرا مشهد، معلم مشهد، گناباد، سبزوار، تایباد و تربت جام همراه بود، گزارشی از ظرفیت‌های استان خراسان رضوی و برنامه‌ها و محورهای اصلی مدیریت شعب استان در جهت تحقق اهداف بانک ارایه گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی