English

دغدغه وارد شدن به بورس با وجود کرونا

اپلیکیشن بله، بستری برای رفع نیازهای مالی و پیام‌رسانی جامعه را امکان‌پذیر کرده است و این بار در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود، به دنبال راه‌حلی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، امکان دریافت کد سجام، کد بورسی (کد معاملاتی) و از همه مهم‌تر امکان احراز هویت غیرحضوری را فراهم کرده است.

دغدغه وارد شدن به بورس با وجود کرونا

به گارش خبرگزاری موج، بورس ، یکی از بازارهای پرطرفداری ا‌ست که این روزها تب‌وتاب ورود به آن افزایش‌یافته است؛ اما با وجود کرونا، این ویروس ناخوانده‌، چگونه می‌توان بدون نگرانی برای دو مرحله اساسی ورود به بازار بورس یعنی، دریافت کد سجام و احراز هویت اقدام کرد؟

ورود به بورس، به دور از کرونا

تا همین چند وقت پیش، مردم مجبور بودند در صف‌های طولانی و شلوغ دفاتر پیشخوان منتظر بمانند تا نوبتشان برسد و متصدی مربوط، عکس و فیلمی از آن‌ها بگیرد تا روند دریافت کد سجام و احراز هویت آن‌ها به سرانجام برسد.

همین تجمع را در این دورانی که کرونا به سرعت برق و باد شیوع پیدا کرده است؛ در نظر بگیرید. اپیدمی وحشتناکی آغاز می‌شود که موجش به مراتب خطرناک‌تر است.

اما خوشبختانه راه‌حلی وجود دارد و این راه‌حل در یکی از خدمات اپلیکیشن بله به نام بازوی دریافت کد بورسی خلاصه می‌شود.

اپلیکیشن بله، بستری برای رفع نیازهای مالی و پیام‌رسانی جامعه را امکان‌پذیر کرده است و این بار در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود، به دنبال راه‌حلی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، امکان دریافت کد سجام، کد بورسی (کد معاملاتی) و از همه مهم‌تر امکان احراز هویت غیرحضوری را فراهم کرده است.

این موضوع به معنای آن است که فرقی نمی‌کند در کجای این مهد پرگوهر هستید؛ بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان، احراز هویت شما به طور کامل انجام می‌شود و در کمترین زمان ممکن، کد بروسی را دریافت می‌کنید.

دریافت کد بورسی با اپلیکیشن بله

برای ثبت احراز هویت غیرحضوری سجام و دریافت کد بورسی، کافی است اپلیکیشن بله را دانلود کرده و به بازوی دریافت کد بورسی  (لینک) مراجعه کنید. با انجام دادن تمامی مراحل احراز هویت غیرحضوری سجام در بله، کد بورسی در کمترین زمان ممکن برای شما پیامک می‌شود.

بله را از کجا می‌توان دانلود کرد؟

هم‌اکنون می‌توانید اپلیکیشن بله را برای سیستم‌عامل اندروید از کافه بازار،مایکت و گوگل پلی دانلود کنید؛ همچنین اگر سیستم‌عامل تلفن همراه شما IOS است، می‌توانید اپلیکیشن بله را از سیبچه، سیب‌اپ، آی‌اپس، اناردونی و با ۳۰ درصد تخفیف کد bale از سیب ایرانی دانلود کنید.

قوانین و مقررات احراز هویت غیرحضوری

برای دریافت کد بورسی و احراز هویت آنلاین، چند قانون ساده وجود دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • پیش از احراز هویت، ابتدا در سامانه سجام ثبت‌نام کرده و کد پیگیری ۱۰ رقمی را دریافت کنید.
  • متقاضی احراز هویت الکترونیکی باید بالای ۱۸ سال سن داشته باشد.
  • داشتن کارت هوشمند یا رسید کارت هوشمند در انجام فرآیند اجباری است.
  • تمامی اطلاعاتی که در فرآیند احراز هویت ثبت می‌شود، باید توسط افراد حقیقی و توسط این افراد انجام شود.

۵ قدم تا دریافت کد بورسی

به محض ورود به بازوی دریافت کد بورسی، فقط ۵ مرحله دیگر باقی‌مانده تا به دنیای بورس و سرمایه وارد شوید.

مرحله اول: اگر کد ۱۰ رقمی سجام را دریافت نکردید؛ به سراغ گزینه «ثبت‌نام در سجام» بروید و مراحل ثبت‌نام در سامانه سجام را یکی پس از دیگری طی کنید. با انجام‌دادن مراحل ثبت‌نام در سامانه، پس از ۲۴ ساعت کد ۱۰ رقمی سجام برای شما عزیزان پیامک می‌شود.

مرحله دوم: پس از دریافت پیامک حاوی کد پیگیری سجام، به سراغ بازوی دریافت کد بورسی بروید و گزینه «احراز هویت غیرحضوری» را انتخاب کنید.

مرحله سوم: شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و منتظر پیامک شوید.

مرحله چهارم: پس از واردکردن کد مربوط، به ترتیب کد ملی، کد ۱۰ رقمی پشت کارت ملی و کد سجام را وارد کنید. با توجه به قوانین و مقررات، از خودتان یک امضاء، عکس و ویدئو سلفی بگیرید و در صورت تطابق اطلاعات، گزینه تأیید را انتخاب کنید.

مرحله پنجم: مبلغ ۱۰ هزار تومان را پرداخت کنید.

پس از انجام‌دادن تمامی مراحل بالا، کد بورسی در کمترین زمان ممکن برای شما پیامک می‌شود.

رفع نیازهای مالی و پیام‌رسانی با بله

در اپلیکیشن بله علاوه بر احراز هویت غیرحضوری، خدمات دیگری نیز ارائه می‌شود. بسیاری از این خدمات در قالب رفع نیازهای مالی و پیام‌رسانی شما عزیزان شکل‌گرفته است. از جمله این امکانات، کارت‌به‌کارت، پرداخت قبوض، خرید اینترنت،خرید شارژ، تسهیلات مسکن و ... است. در واقع با دانلود اپلیکیشن بله علاوه بر لذت‌بردن از امکانات پیام‌رسانی، می‌توانید به راحتی آب‌خوردن کارهای مالی خود را انجام دهید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه