English

احراز هویت غیرحضوری سجام با اپلیکیشن بله

از این پس می‌توانید به کمک اپلیکیشن بله، احراز هویت سجام را در سریع‌ترین زمان ممکن (ظرف ۵ تا ۱۰ دقیقه) و فقط با چند کلیک به‌صورت غیرحضوری انجام دهید.

احراز هویت غیرحضوری سجام با اپلیکیشن بله

به گزارش خبرگزاری موج، میزان استقبال مردم از بازار بورس در چند ماه گذشته، رشد چشم‌گیری داشته است. رونق بورس توجه مردم و سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده و همه برای ورود به این بازار و داشتن سهمی در آن، مشتاقند؛ اما در این وضعیت شیوع کرونا چطور می‌شود بدون خطر، اقدامات لازم یعنی دریافت کدسجام و احراز هویت را انجام داد؟  

دریافت کدبورسی بدون دغدغۀ کرونا

برای انجام معاملات در بازار بورس، به کد بورسی نیاز دارید. برای دریافت آن باید به صورت حضوری  برای احراز هویت به دفاتر پیشخوان یا دفاتر کارگزاری مراجعه کنید؛ اما با توجه به شیوع کرونا و همچنین صف‌های طولانی این اقدام چندان مطلوب به نظر نمی‌رسد. خبر خوش این که از این پس می‌توانید به کمک اپلیکیشن بله، احراز هویت سجام را در سریع‌ترین زمان ممکن (ظرف ۵ تا ۱۰ دقیقه) و فقط با چند کلیک به‌صورت غیرحضوری انجام دهید.

دیگر نیازی نیست در صف‌های طولانی دفاتر پیشخوان یا کارگزاری منتظر بمانید یا دغدغه‌ای برای ویروس کرونا داشته باشید. برای ورود به دنیای بورس و دریافت کد بورسی، تنها کافی‌ است اپلیکیشن بله را نصب کنید. به «بازوی دریافت کد بورسی» (https://ble.ir/boursecode_bot) بروید و بعد از انجام مراحل احراز هویت سجام به‌صورت غیرحضوری کد بورسی خود را در کمترین زمان توسط پیامک دریافت کنید. در ادامه می‌توانید مراحل کامل آن را ببینید. 

اپلیکیشن بله را از کجا می‌توانید دانلود کنید؟

نسخه اندروید اپلیکیشن بله را می‌توانید از کافه بازار، مایکت و گوگل پلی دانلود کنید. همچنین اگر سیستم‌عامل تلفن همراه شما IOS است، می‌توانید آن را از سیبچه، سیب‌اپ، آی‌اپس، اناردونی و با ۳۰ درصد تخفیف با کد bale از سیب ایرانی دانلود کنید.

قوانین و مقررات احراز هویت غیرحضوری

برای دریافت کد بورسی و احراز هویت آنلاین، چند قانون ساده وجود دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره شده است.

  • پیش از احراز هویت، ابتدا در سامانه سجام ثبت‌نام کرده و کد پیگیری ۱۰ رقمی را دریافت کنید.

  • متقاضی احراز هویت الکترونیکی باید بالای ۱۸ سال سن داشته باشد.

  • داشتن کارت هوشمند یا رسید کارت هوشمند در انجام فرآیند اجباری است.

  • تمامی اطلاعاتی که در فرآیند احراز هویت ثبت می‌شود، باید توسط افراد حقیقی و توسط این افراد انجام شود.

فقط ۵ قدم تا دریافت کد بورسی در بله

به محض ورود به بازوی دریافت کد بورسی، فقط ۵ مرحله دیگر باقی‌مانده تا به دنیای بورس وارد شوید.

مرحله اول: اگر کد ۱۰ رقمی سجام را دریافت نکردید؛ به سراغ گزینه «ثبت‌نام در سجام» بروید و مراحل ثبت‌نام در سامانه سجام را یکی پس از دیگری طی کنید. با انجام‌دادن مراحل ثبت‌نام در سامانه، پس از ۲۴ ساعت کد ۱۰ رقمی سجام برای شما عزیزان پیامک می‌شود.

مرحله دوم: پس از دریافت پیامک حاوی کد پیگیری سجام، به بازوی دریافت کد بورسی بروید و گزینه «احراز هویت غیرحضوری» را انتخاب کنید.

مرحله سوم: شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و منتظر پیامک شوید.

مرحله چهارم: پس از واردکردن کد پیامک‌شده، به ترتیب کد ملی، کد ۱۰ رقمی پشت کارت ملی و کد سجام را وارد کنید. با توجه به قوانین و مقررات، از خودتان یک امضاء، عکس و ویدئو سلفی بگیرید و در صورت تطابق اطلاعات، گزینه تأیید را انتخاب کنید.

مرحله پنجم: مبلغ ۱۰ هزار تومان را پرداخت کنید.

پس از انجام‌دادن تمامی مراحل بالا، کد بورسی در کمترین زمان ممکن برای شما پیامک می‌شود.

باقی روزتان را نیز با بله بگذرانید!

علاوه بر احراز هویت غیرحضوری، در بله می‌توانید خدماتی بیابید که نیازهای مالی و پیام‌رسانی شما را برطرف کند. نیازهایی که در طول زندگی روزمرۀ خود به آن برمی‌خورید مثل پرداخت قبض، خرید شارژ، اینترنت، کارت به کارت، تسهیلات مسکن و ... است. در واقع به راحتی بگویید بله و کارهایتان را انجام‌شده بدانید!

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • حشمت اله.شهسواری

    سلام من سهام عدالت خودرافروختم دربیستم مرداد هنوز پولی به حسابم نیامده احراض حویت.هم نمودم .

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه