English

در ششمین همایش مدیریت ریسک و بیمه انجام شد؛

رونمایی از سامانه خدمات برخط بیمه کوثر

سامانه خدمات برخط بیمه کوثر به منظور تسهیل در ارایه خدمات به ذی‌نفعان و آحاد جامعه در ششمین همایش مدیریت ریسک و بیمه رونمایی شد.

رونمایی از سامانه خدمات برخط بیمه کوثر

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، در ششمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با حضور مدیرعامل و جانشین ساتا، رییس پژوهشکده بیمه، مدیرعامل بیمه کوثر و جمعی از مسئولان و مدیران صنعت بیمه کشور، از این سامانه رونمایی شد.

مدیر فن‌اوری اطلاعات و ارتباطات بیمه کوثر در توضیح کارکرد این سامانه گفت: سامانه خدمات برخط بیمه کوثر هم‌اکنون پنج پوشش بیمه‌ای را عرضه و تا پایان امسال نیز ۳۰ نوع پوشش بیمه‌ای را به متقاضیان و مشتریان بیمه کوثر عرضه می‌کند.

محمدرضا مومنی با اشاره به اینکه هم‌اکنون بیمه‌نامه‌های شخص‌ثالث اتومبیل، بدنه اتومبیل، آتش‌سوزی، حوادث و درمان مسافرتی بیمه کوثر توسط این سامانه عرضه می‌شود، افزود: این سامانه برای تسهیل در ارایه خدمات به مشتریان بیمه کوثر راه‌اندازی شده است و در مراحل بعدی نیز امکان پرداخت خسارت به بیمه‌گذاران فراهم خواهد شد.

وی در توضیح روال پرداخت خسارت در سامانه خدمات برخط بیمه کوثر گفت: پرداخت‌ها با توجه به نوع خسارت متفاوت خواهد بود، در واقع با اعلام حادثه و بارگذاری مدارک توسط زیان‌دیده و ارجاع مدارک به کارشناسان بیمه کوثر، مدارک ارسال شده بررسی، تایید و خسارت پرداخت می‌شود.

مومنی افزود: قابلیت دیگر این سامانه، ارایه کد و حساب کاربری به تک‌تک فعالان شبکه فروش شرکت است و آنها می‌توانند از طریق حساب کاربری خود با مشتریان‌شان در ارتباط باشند و مانند گذشته انواع خدمات بیمه‌ای را عرضه کنند.

وی در ادامه به بیان دیگر مزایای سامانه خدمات برخط بیمه کوثر پرداخت و گفت: در این سامانه امکان مشاوره برای بیمه‌گذاران نیز فراهم است، ضمن اینکه زیرساخت مناسبی برای شرکای شرکت ایجاد شده است تا بتوانند فرایندها را ببینند و از خدمات آن بهره‌مند شوند.

مدیر فن‌اوری اطلاعات و ارتباطات بیمه کوثر با تاکید بر اینکه رویکرد بیمه کوثر در سال‌های گذشته ارایه خدمات برخط و غیرحضوری به بیمه‌گذاران بوده است، افزود: شرکت بیمه کوثر همواره در ارایه خدمات الکترونیک جزو اولین‌ها بوده است و با ارایه سامانه‌هایی همچون داشبورد، CRM و ارتباط با مشتریان، سامانه مدیریت مناقصات و به بهره‌برداری رساندن استارت‌آپ مرکوری که ۲۵ هزار کاربر دارد، توانسته است در رتبه‌بندی‌های اعلام‌شده از سوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، رتبه اول خلاقیت و نواوری و رتبه دوم را در حوزه ارایه خدمات الکترونیک به دست آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه