English

معرفی مقالات برگزیده ششمین همایش مدیریت ریسک و بیمه

مقالات برتر شرکت کنندگان در ششمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد فناوری اطلاعات از سوی داوران علمی این همایش انتخاب و معرفی شد.

معرفی مقالات برگزیده ششمین همایش مدیریت ریسک و بیمه

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر و اعلام دبیر ششمین همایش مدیریت ریسک و بیمه، استادان، پژوهشگران و دانشجویان صنعت بیمه، مقالات خود را به دبیرخانه همایش فرستادند. داوران خبره و نامی این صنعت نیز مقالات ارسالی را بررسی و ارزیابی کردند و در نهایت هشت مقاله برتر انتخاب شد.

زینب حمیدیفر افزود: از میان مقالات ارسالی، سه مقاله «تاثیر مدیریت ریسک جامع  بر مزیت رقابتی با در نظر گرفتن نقش تعدیل‌گری زیرساخت و استراتژی فناوری اطلاعات»-مطالعه موردی: شعب بیمه ایران در شهر تهران (مهدی یوسفی، ساناز ترابی)؛ «به‌کارگیری تکنیک‌های سنجش ‌از دور در مدیریت ریسک بیمه‌های کشاورزی» (هادی شمس اسفندآبادی، دکتر محسن قمری اصل) و «بررسی میزان تاثیر مولفه‌های نوآوری بازخدماتی، به‌منظور پیاده‌سازی آن در صنعت بیمه» - مطالعه موردی شرکت بیمه ملت (محسن بزرگ‌زاده خالدآبادی -نجمه ملائی-اسماعیل بحیرائی-علی شهبازی)؛ بهترتیب حایز رتبه اول تا سوم شدند.

مدیر آموزش‌و‌پژوهش بیمهکوثر در ادامه گفت: از میان مقالات ارسالی به دبیرخانه همایش، پنج مقاله نیز در بخش پوستری انتخاب شد. 

وی خاطرنشانکرد: مقالات «استفاده از فناوری‌های تحول‌آفرین در کاهش تقلبات بیمه‌ای» (محسن قره‌خانی و فاطمه عطاطلب)؛ «نقش فناوری اطلاعات در نظارت و کاهش تخلف و تقلب در صنعت بیمه» (علیرضا آقاجانی منجیلی-محمدمنصوری حبیب‌آبادی-محمد قنبری جلفایی)؛ «بررسی نقش فناوری اطلاعات در تسریع روند صدور بیمه‌نامه‌ها در شرکت بیمه کوثر» (حجت‌اله لباف)؛ «تاثیر نوآوری‌های فناورانه بر زنجیره تامین ارزش صنعت بیمه و ارزیابی آن به‌روش تحلیل ماتریس SWOT»(سمیه محمودی‌مطلق وسعید عبدی بوسجین) و «بررسی و رتبه‌بندی شاخص‌های موثر بر انتقال نوآورانه فناوری در خدمات بیمه‌های زندگی)نمونه موردی: شرکت بیمه ایران»(بهزاد سالمی) نیز در بخش پوستری پذیرفته شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه