English

ششمین همایش مدیریت ریسک و بیمه برگزار می شود

ششمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد فناوری اطلاعات در صنعت بیمه 29/10/98 برگزار می‌ شود.

ششمین همایش مدیریت ریسک و بیمه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط‌عمومی بیمه کوثر، این همایش باحضور جمعی از مدیران عامل، معاونان و مدیران شرکت‌ های بیمه و پژوهشکده بیمه و نیز جمعی از مدیران سازمان تامین‌اجتماعی و مجموعه‌های تابعه آن و فعالان عرصه اقتصادی، استادان و دانشجویان رشته‌های بیمه و مالی و مدیران، کارکنان و نمایندگان شرکت برپا می‌شود.

در این همایش دبیر همایش، مدیرعامل بیمه کوثر، مدیرعامل و جانشین سازمان تامین اجتماعی، رییس‌ پژوهشکده بیمه، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی بیمه‌کوثر و نیز صاحب‌نظران و استادان برجسته سخنرانی می‌کنند.

همچنین مقالات «تاثیر مدیریت ریسک جامع  بر مزیت رقابتی با در نظر گرفتن نقش تعدیل‌گری زیرساخت و استراتژی فناوری اطلاعات»-مطالعه موردی: شعب بیمه ایران در شهر تهران (مهدی یوسفی، ساناز ترابی)؛ «به‌کارگیری تکنیک‌های سنجش ‌از دور در مدیریت ریسک بیمه‌های کشاورزی» (هادی شمس اسفندآبادی، دکتر محسن قمری اصل) و «بررسی میزان تاثیر مولفه‌های نوآوری بازخدماتی، به‌منظور پیاده‌سازی آن در صنعت بیمه» - مطالعه موردی شرکت بیمه ملت (محسن بزرگ‌زاده خالدآبادی -نجمه ملائی-اسماعیل بحیرائی-علی شهبازی) در این همایش برگزیده شده است.

در مراسم اختتامیه همایش از نویسندگان مقالات منتخب تقدیر به‌عمل می‌آید و به‌رسم یادبود تندیس همایش، لوح تقدیر و هدایایی به آن‌ها اهدا می‌شود. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه