English

زنگ بیمه در استان گلستان نواخته ‌شد

صبح امروز در استان گلستان با حضور جمعی از مسئولان کشوری، نظامی و همکاری مسئولان آموزش‌و‌پرورش استان و مدیران بیمه کوثر زنگ بیمه به صدا درآمد.

زنگ بیمه در استان گلستان نواخته ‌شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بیمه کوثر، جشنواره سراسری زنگ بیمه در کشور با هدف ترویج فرهنگ بیمه و با همکاری مسئولان بیمه مرکزی و شرکت‌ های بیمه برگزار شد. 

این گزارش می‌افزاید: جشنواره زنگ بیمه با همکاری بیمه کوثر و آموزش‌و‎پرورش استان گلستان ساعت 10صبح امروز (۱۹ آبان) با سخنرانی مدیر روابط‌عمومی بیمه کوثر و رییس اداره آموزش‌و‌پرورش شهرستان گلستان برای والدین، معلمان و مسئولان استان در مدرسه شهید شریعتی‌فرد اجرا شد.

بر اساس  این گزارش، جشنواره سراسری «زنگ بیمه» در استان گلستان تا پایان سال تحصیلی با همکاری مسئولان آموزش و پرورش برای انتقال مفاهیم صنعت بیمه به‌زبان ساده و با برنامه‌های مفرح برای دانش‌آموزان به ویژه در مقطع ابتدایی اجرا خواهد شد، چرا که افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور منوط به فرهنگ‌سازی و نیازمند سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت است و بیمه کوثر نیز با همکاری بیمه مرکزی این ماموریت را دنبال می‌کند.

دانش آموزان بهترین سفیران بیمه بین خانواده و جامعه

در این مراسم رییس آموزش و پرورش شهرستان گرگان اظهار کرد: توجه به فرهنگ بیمه یکی از ضروریات مهم زندگی است و دانش آموزان بهترین سفیران بیمه بین خانواده و جامعه هستند.

بهجت تربتی‌نژاد با بیان اینکه ترس از آینده با پشتوانه بیمه برطرف می‌شود، تصریح کرد: کسی که خود را بیمه کند دیگر از آینده نمی‌هراسد و در هنگام بیماری و بروز سایر حوادث غیرمترقبه زیر پوشش خدمات بیمه‌ای قرار می‌گیرد.

وی افزود: بیمه عمر و امکانات زندگی برای هر انسان یک مساله مهم است تا بتواند زندگی و آینده خوبی داشته باشد و در رفاه زندگی کند.

رییس آموزش و پرورش شهرستان گرگان از بیمه کوثر به عنوان یک بیمه خوب برای خدمات‌دهی به جامعه یاد کرد و گفت: بیمه کوثر از جمله شرکت‌های بیمه بود که خسارت سیل‌زدگان استان گلستان را پرداخت کرد و به کمک مردم آمد تا سیل‌زدگان هر چه زودتر به روال زندگی عادی برگردند.

تربتی‌نژاد نقش دانش آموزان را در ترویج فرهنگ بیمه مهم خواند و از مربیان خواست تا در نهادینه کردن فرهنگ بیمه بین والدین اهتمام بیشتری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه