English

فراخوان ارسال مقاله ششمین همایش مدیریت ریسک و بیمه

علاقه‌مندان به شرکت در ششمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد فناوری اطلاعات، می‌توانند آثار خود را تا سی‌ام آذرماه به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

فراخوان ارسال مقاله ششمین همایش مدیریت ریسک و بیمه

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از  روابط‌ عمومی بیمه کوثر و اعلام دبیر ششمین همایش مدیریت ریسک و بیمه، استادان، پژوهشگران و دانشجویان  و علاقه‌مندان می‌توانند مقاله خود را به دبیرخانه همایش به نشانی تهران، میدان آرژانتین، خیابان الوند، شماره ۲۴ یا به رایانامه hamayesh@kins.ir ارسال کنند. 

 زینب حمید‌ی‌فر درباره زیرمحورهای همایش امسال گفت: علاقه‎مندان به شرکت در این همایش می‌توانند مقاله‌های خود را با موضوع‌های مدیریت ریسک‌های عملیاتی با محوریت فناوری اطلاعات؛ نقش فناوری اطلاعات در کاهش تخلف و تقلب؛ نقش استارتاپ‌ها در فرایندهای بیمه‌گری؛ نقش فناوری‌های جدید (بلاک چین و رگ‌تک،  IOTو ...)؛ زیرساخت‌ها و سیستم‌های مدیریت اطلاعات؛ تهدیدات هکرها و حملات سایبری و امنیت داده و اطلاعات؛ فین‌تک و اینشورتک‌ها؛ نوآوری در محصولات و خدمات بیمه، الزامات و چالش‌ها؛ نقش فناوری اطلاعات در نظارت؛ فناوری اطلاعات و توسعه بازار بیمه، چالش‌ها، فرصت‌ها؛ فناوری اطلاعات و حفظ حریم خصوصی اطلاعات افراد ارایه دهند.   

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در این همایش می‌توانند تجربیات خود را در حوزه فناوری اطلاعات و چالش‌ها و آسیب‌های فناوری در وضعیت موجود صنعت بیمه ارایه دهند، افزود: هنرمندان نیز با ارایه اینفوگرافی با محوریت موضوع‌های ذکر شده می‌توانند در این همایش شرکت کنند.

دبیر ششمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با اشاره به اینکه این همایش بیست‌ودوم دی‌ماه در سالن همایش‌های بین‌المللی کتابخانه ملی به همت شرکت بیمه کوثر برگزار می‌‌‌شود، خاطرنشان‌کرد: در مراسم اختتامیه این همایش از نویسندگان منتخب تقدیر و به‌رسم یادبود تندیس همایش، لوح تقدیر و هدایایی به آن‌ها اهدا می‌شود. همچنین، مقالات برتر همایش در سایت مرجع دانش (CIVILICA) نمایه‌سازی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی