English

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی:

حل معضل آب شرب و رفع مشکلات جاده ای ملکشاهی از اولویت هایم در مجلس دوازدهم است

نماینده‌ مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت:حل معضل آب شرب و رفع مشکلات جاده ای،اولویت های شهرستان ملکشاهی در مجلس دوازدهم است.

حل معضل آب شرب و رفع مشکلات جاده ای ملکشاهی از اولویت هایم در مجلس دوازدهم است
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی پس از بازدید از روستاهای سیرانه، کلک نقی، وره علی نظر، کلک کله وند و شهر مهر از توابع شهرستان ملکشاهی در جمع مردم این مناطق گفت: حل مشکل آب شرب شهرستان ملکشاهی که تا کنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته،یکی از مهمترین اولویت های بنده و دیگر منتخبین مردم استان ایلام است.

فلاحی با اشاره به مشکلات متعدد روستاهای این منطقه، از جمله مشکل اینترنت، جاده و بیمارستان، بر ضرورت اقدام فوری برای رفع آنها تأکید کرد.

وی در خصوص مشکل اینترنت در منطقه وره علی نظر، از نصب دکل مخابراتی و قول مساعد مسئولان برای افتتاح سایت مربوطه در ۳ ماه آینده خبر داد.

فلاحی همچنین به وضعیت جاده های بین روستایی و بین مزارع این مناطق اشاره کرد و گفت: با وجود اقداماتی که در طول سالهای اخیر صورت گرفته است، اما این مقدار کافی نیست و با پیگیری های انجام شده، به زودی بخشی از مشکلات جاده ای شهرستان ملکشاهی مرتفع خواهد شد.

منتخب مردم ایلام در مجلس دوازدهم، اجرای طرح هادی در روستاهای یاد شده را یکی از مهمترین مطالبات مردم و راهکاری برای جلوگیری از مهاجرت معکوس دانست.

وی در پایان با اشاره به رفع مشکلات بیمارستان این شهرستان برای افتتاح و خدمات دهی، بر ضرورت همکاری و همراهی همه دستگاه ها برای رفع مشکلات جامعه تأکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه