English

سارا فلاحی:

طرح‌های نیمه‌تمام بسیاری در ایلام وجود دارد که باید هرچه زودتر تکمیل شوند

نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: در استان ایلام طرح‌های نیمه‌تمام بسیاری وجود دارد که باید هرچه زودتر تکمیل شوند.

طرح‌های نیمه‌تمام بسیاری در ایلام وجود دارد که باید هرچه زودتر تکمیل شوند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سارا فلاحی نماینده حوزه شمالی استان در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری استان ایلام با حضور رئیس قوه قضائیه با انتقاد از اجرای بعضی از احکام ابلاغی توسط دستگاه ها و سازمان ها، افزود:این بی توجهی ها به اعمال بخشنامه ها و احکام منجر به بی اعتمادی مردم می شود در حالی که باید با اجرای اینگونه احکام اعتماد مردم به عنوان سرمایه های اصلی اجتماعی جلب شود.

وی اظهار داشت: مالباختگان موسسه مهر امید که که یک هزار و 500 نفر هستند و احکام اینها نیز صادر شده اما به دلایلی هنوز اجرایی نشده است و مردم از این اهمال کاری درعدم اجرای احکام باعث بسیار ناراحت هستند و باعث بدگمانی مالباختگان شده و گمان آنها بر نفوذ هایی است که در راستای عدم تحقق اجرای این احکام وجود دارد.

نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت:بیشتر مراجعات به دستگاه‌های زیرمجموعه قوه قضائیه است و باید رایزنی‌ها و تلاش‌های دوسویه ای بین مجلس و دستگاه قضا برای پیگیری مطالبات عمومی صورت بگیرد.

نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی از رئیس قوه قضاییه خواست موانع صدور سند رسمی تک برگ به اسم آموزش و پرورش برای مدارس دارای معارض مرتفع شود تا این وزارتخانه امکان بازسازی و نوسازی این مدارس را داشته باشد.

وی تصریح کرد:در کل کشور از جمله استان ایران برخی از مدارس دارای عمر بیشتر از 50 سال وجود دارد اما بسیاری از این مدارس دارای معارض هستند و وجود این معارضان اقدام برای تخریب و بازسازی مدارس و گرفتن سند را با مشکل مواجه ساخته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه