English

بیست و ششمین شعبه شرکت کیمیا اسپیدی در استان ایلام افتتاح شد

بیست و ششمین شعبه شرکت کیمیا اسپیدی با حضور نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی و سرپرست و عضو هیئت مدیره این شرکت افتتاح شد.

بیست و ششمین شعبه شرکت کیمیا اسپیدی در استان ایلام افتتاح شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ایلام، سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از مسئولان شرکت کیمیا اسپیدی گفت: راه‌اندازی این شرکت اقدام مثبتی در جهت ایجاد اشتغال بوده و علاوه بر این، حضور این شرکت سبب حذف دلالان و کاهش قیمت روانکارها در استان می‌شود.

وی با بیان اینکه افتتاح این شرکت می تواند سبب دسترسی آسان و خدمات دهی مطلوب به مردم شود افزود: بی شک رسانه‌ها با اطلاع رسانی در خصوص استقرار این شرکت در استان می‌توانند زمینه حضور دیگر سرمایه‌گذاران را نیز فراهم نمایند.

فلاحی اضافه کرد: با توجه به حجم بالای خودروها در استان ایلام قطعا گرانی روغن خودرو به یک معضل برای خودروداران تبدیل شده که خوشبختانه افتتاح شرکت کیمیا اسپیدی که حذف دلالان و واسطه‌ها را به دنبال دارد سبب کاهش محصولات این شرکت در استان خواهد شد.

وی با اشاره به خصوصیت مشتری مدار بودن شرکت کیمیا اسپیدی گفت: شرکت مذکور زیرمجموعه نفت سپاهان است و انتظار می‌رود سایر محصولات سپاهان نیز وارد استان شوند.

حمیدرضا دهقانی سرپرست و عضو هیئت مدیره شرکت کیمیا اسپیدی نیز گفت: هدف از افتتاح بیست و ششمین شعبه این شرکت در استان ایلام، ارائه محصولات اصل و با قیمت های مصوب به مردم این استان و همچنین پخش و فروش در سراسر کشور بصورت عادلانه است.

دهقانی با اشاره به اینکه سال گذشته ۷ شعبه جدید شرکت اسپیدی در سطح کشور افتتاح شد خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون نیز ۲ شعبه جدید این شرکت در سطح کشور افتتاح شده و در مجموع ۲۶ شعبه شرکت اسپیدی در سطح کشور فعالیت دارد.

وی ادامه داد: استان ایلام در ۸ سال دفاع مقدس شهدای بسیاری را تقدیم نظام و انقلاب کرده و باعث افتخار است که بتوانیم به مردم این استان بنحو مطلوب خدمات رسانی کنیم.

دهقانی خاطرنشان کرد: افتتاح شعبه این شرکت در هر منطقه اشتغال زایی را به دنبال دارد و تحقق این مهم در استان ایلام نیز اشتغال حدود ۱۲ نفر را بدنبال داشته است.

سرپرست و عضو هیئت مدیره شرکت کیمیا اسپیدی با بیان اینکه راه‌اندازی فروش اینترنتی محصولات شرکت بمنظور استفاده اقشار مختلف جامعه نیز انجام شده است گفت: این شرکت سال گذشته ۱۱۵ میلیون لیتر فروش داشته و در سال جدید پیش بینی شده این رقم به ۱۶۵ میلیون لیتر برسد.

دهقانی در پایان گفت: در مجموع ۴ شرکت نفت سپاهان، نفت بهران، نفت پارس و نفت ایرانول وظیفه تولید انواع روانکار را بر عهده دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه