English

نماینده ایلام در مجلس:

ایلام نیازمند تزریق اعتبارات استانی و ملی است

نماینده حوزه شمالی مردم استان در مجلس شورای اسلامی گفت: ایلام با توجه با عمق محرومیت ها نیازمند تزریق اعتبارات استانی و ملی است که در این راستا کمک نهادهای انقلابی نظیر بنیاد علوی و گروه های جهادی در این استان بسیار محسوس است.

ایلام نیازمند تزریق اعتبارات استانی و ملی است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در بازدید از پروژه راهسازی تنگ تیر و روستای چال خشک زردلان شهرستان هلیلان افزود: بودجه این استان در مقایسه با سال گذشته 70 درصد افزایش یافته است که این می تواند در توسعه زیرساخت ها بسیار موثر باشد.

وی با بیان اینکه برای تکمیل زیرساخت ها این استان از نظر ارتباطی و بمنظور اتمام بسیاری از پروژه های مهم، ضرورت دارد اعتبارت بیشتری در سال جاری به ایلام تخصیص داده شود،اظهار داشت: برای برون رفت هلیلان از محرومیت و توسعه زیرساخت های این منطقه نیازمند توجه مسئولان کشوری و تزریق اعتبارت ملی هستیم که در راستا در هر بخش رایزنی های لازم صورت می گیرد.

نماینده مردم حوزه شمالی ایلام در مجلس به زیرساخت های روستاهای زردلان هلیلان اشاره و تصریح کرد: با وجود اینکه کارهای بزرگی توسط دولت و نهادهای انقلابی سال های اخیر درشهرستان هلیلان انجام شده اما کماکان مردم این منطقه از نظر زیرساخت های آموزشی، بهداشتی و ارتباطی با مشکلاتی مواجه هستند.

فلاحی همچنین در جمع گروه های جهادی دانشگاه صنعتی شریف فعال در منطقه زردلان با اشاره به اینکه  تلاش این گروه های جهادی برای خدمت رسانی به این مردم بسیار قابل تحسین است،خاطرنشان کرد:گروه های جهادی که به تازگی برای ساخت مخزن آب به روستای محروم چال خشک زردلان آمدند مایه دلگرمی و امید مردم هستند که خوشبختانه بنیاد علوی برای پشتیبانی این نیروها اهتمام داشته است.

وی اظهار داشت:: نمایندگان مجلس، مدیرانی استانی و نهادهای انقلابی با توجه با عمق محرومیت هلیلان باید بیش از پیش به این منطقه توجه کنند که البته پس از ارتقا هلیلان به شهرستان اقدامات بسیار ارزشمند در حوزه زیرساخت ها انجام شده است که امیدواریم استمرار داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه