English

محمد کریمیان:

۲۷۴ مورد جدید مبتلا به کرونا و ۴ مورد فوتی در ایلام

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه 274 مورد جدید مبتلا به کرونا در اقصی نقاط مختلف استان شناسایی شده است،گفت: متاسفانه در این مدت 4 مورد فوتی شامل دو مورد ایلام ، یک مورد چرداول و یک مورد ایوان ، فوتی گزارش شده است.

274 مورد جدید مبتلا به کرونا و 4 مورد فوتی در ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، دکتر محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با بیان اینکه میزان شیوع و تعداد بستری ها در بیمارستانهای استان نگران کننده است، افزود:93 بیمار کرونایی دیگر در شبانه روز گذشته در مراکز درمانی بستری شدند و مجموع بستری های موجود در استان 418 نفر است و ایلام با 20 نفر بیشترین تعداد بستری ها را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون 52 هزارو 987 نفر در اقصی نقاط مختلف استان به کرونا ویروس مبتلا شده اند، اظهار داشت: در شبانه روز گذشته چهار ایلامی دیگر جان خود را بر اثر کرونا از دست دادند و مجموع فوتی های استان تا این لحظه به 938 نفر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام تصریح کرد: همچنین از بستری های جدید 17 نفر مربوط به ایلام،13  نفر دهلران، 13 نفر آبدانان، 9 نفر چرداول، 8 نفر، 7 نفر دره شهر، 2 نفر ملکشاهی، 2 نفر بدره، یک نفر هلیلان و یک نفر چوار است.

کریمیان خاطرنشان کرد: 274 ابتلای جدید نیز در 24 ساعت گذشته شناسایی شد و مجموع مبتلایان استان به 52 هزار و 987 نفر افزایش یافت و تعداد بهبودیافتگان استان نیز 50 هزار و 170 نفر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ایلام، دهلران، دره شهر، آبدانان، مهران، ایوان، چرداول، بدره و چوار در وضعیت قرمز و شهرستان های هلیلان، سیروان و ملکشاهی در وضعیت زرد قرار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه