English

محمد کریمیان:

۴۰۹ مورد جدید مبتلا به کرونا و ۵ مورد فوتی در ایلام

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته 409 مورد جدید در اقصی نقاط مختلف استان شناسایی شده است،گفت: متاسفانه طی این مدت 5 مورد فوتی نیز گزارش شده است.

409 مورد جدید مبتلا به کرونا و 5 مورد فوتی در ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، دکتر محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با بیان اینکه میزان شیوع کرونا در سطح استان نگران کننده است و در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی به بحران تبدیل می شود،افزود: در 24 ساعت گذشته تعداد 88 مورد بستری جدید بیمار مبتلا به کرونا در سطح استان گزارش شده است و هم اکنون 416  نفر بیمار مبتلا به این بیماری در بیمارستانهای استان بستری هستند.

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون 51 هزارو 634 نفر در مناطق شهری و روستایی استان مبتلا شده است، اظهار داشت:طی 24ساعت گذشته تعداد 409 مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام تصریح کرد: متاسفانه در 24 ساعت گذشته 5 مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان داشتیم و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه 914 نفر می باشد.

کریمیان خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت گذشته در شهرستانهای ایلام 2 نفر، دهلران یک فوتی، چرداول یک فوتی و آبدانان یک نفر فوت نموده که متاسفانه در ابتدای مرداد ماه سال جاری تاکنون تعداد فوت شدگان افزایش یافته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه