English

سایه سیاه کرونا بر سر استان ایلام:

۳۹۳ مورد جدید مبتلا به کرونا و ۸ مورد فوتی در ایلام

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از رکورد شکنی تعداد بستری ها با 414 بیمار بستری در سطح استان ایلام خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته تعداد 393 مورد جدید مبتلا به کرونا ویروس در سطح استان شناسایی شده است.

393 مورد جدید مبتلا به کرونا و 8 مورد فوتی در ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، دکتر محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته 8 مورد فوتی در نقاط مختلف شهری و روستایی استان دراثر مبتلا به کرونا فوت نموده داست،افزود: وضعیت شیوع کرونا در استان ایلام نگران کننده است و در صورت عدم رعایت پرونکل های بهداشتی،ساده انگاری کرونا، شرکت در مراسمات پر تجمع و غیره به حاد تبدیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 49 هزارو 76 مورد به کرونا مبتلا شده است، اظهار داشت:طی 24 ساعت گذشته تعداد 393 مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام تصریح کرد: متاسفانه در 24 ساعت گذشته 8 مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان داشتیم و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه 879 نفر می باشد.

کریمیان با بیان اینکه 8 مورد فوتی شامل ایلام 3 فوتی،دهلران 2 فوتی،دره شهر یک فوتی،ایوان یک فوتی و بدره یک  فوتی طی 24 ساعت گذشته اتفاق افتاده است، خاطرنشان کرد: افزایش تعداد فوت شدگان در اثر بی توجهی به مصوبات کرونا، عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، سهل انگاری کرونا ، عدم رعایت فاصله های اجتماعی، شرکت در مراسمات شادی و شیون و غیره می باشد که این زنگ خطری است که جان افراد را تهدید می کند.

وی با اشاره به اینکه 104 بیمار کرونایی جدید نیز در مراکز درمانی بستری شدند و مجموع بستری های استان به 414  نفر افزایش یافته است،گفت: شهرستان ایلام با 33 بستری و آبدانان با 19 بستری جدید بیشترین تعداد بستری ها را به خود اختصاص دادند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام  با بیان اینکه از بستری های جدید 12 نفر مربوط به دره شهر، 11 نفر ایوان، 10 نفر مهران، 9 نفر دهلران، هفت نفر چرداول، 2 نفر ملکشاهی و یک نفر نیز چوار است، افزود:شهرستان های ایلام، ایوان، دره شهر، دهلران، آبدانان، مهران، چرداول، بدره و چوار در وضعیت قرمز و سیروان، ملکشاهی و هلیلان نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه