English

محمد کریمیان:

۳۱۶ مورد جدید مبتلا به کرونا و ۳ مورد فوتی در ایلام

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از شناسایی 316 مورد جدید مبتلا به کرونا ویروس در مناطق شهری و روستایی استان ایلام خبر داد و گفت:متاسفانه طی 24 ساعت گذشته 3 نفر فوتی نیز گزارش شده است.

316 مورد جدید مبتلا به کرونا و 3 مورد فوتی در ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام ، محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام ضمن هشدار در مورد افزایش تعداد مبتلایان و بستری شده ها، افزود: متاسفانه بدلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله های اجتماعی و شرکت در مراسمات پر تجمع روز به روز به تعداد مبتلایان و بستری ها اضافه می شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع این بیماری منحوس تاکنون 45 هزارو 350 نفر در این استان به کرونا مبتلا شده است، اظهار داشتطی 24 ساعت گذشته تعداد 316 مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است.

دکتر کریمیان تصریح کرد: متاسفانه در 24 ساعت گذشته 3 مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان داشتیم و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه 838 نفر می باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام خاطرنشان کرد: فوتی های امروز مربوط به شهرستان های ایلام، مهران و هلیلان است

کریمیان با بیان اینکه وضعیت شیوع بیماری منحوس کرونا در مناطق شهری و روستایی استان نگران کننده است، گفت: تعداد شهرستانهای استان از لحاظ رنگ بندی قرمز کرونایی افزایش یافته و این زنگ خطری است که این دیار را تهدید می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه