English

محمد کریمیان:

۲۲۹ مورد جدید مبتلا به کرونا و ۲ مورد فوتی در ایلام

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته تعداد 229 مورد جدید در اقصی نقاط استان به کرونا ویروس مبتلا شده است، گفت: متاسفانه در این مدت 2 نفر نیز فوت نموده است.

229 مورد جدید مبتلا به کرونا و 2 مورد فوتی در ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه تعداد مبتلایان و بستری ها روز به روز در حال افزایش است، افزود: عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله های اجتماعی و شرکت در مراسمات باعث افزایش تعداد مبتلایان شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون 42 هزارو 803 نفر در این استان مبتلا شده است، اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته تعداد 229 مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خاطرنشان کرد: متاسفانه در24 ساعت گذشته 2 مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان داشتیم و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه 818 نفر می باشد.

کریمیان با بیان اینکه 2 مورد فوتی مربوط به شهرستان دره شهر می باشد، تصریح کرد: مردم بایستی هشدار های دانشگاه علوم پزشکی را جدی بگیرند و با رعایت مصوبات ستاد استانی کرونا و کاهش دورهمی ها باعث قطع انتقال این ویروس شوند.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه