English

محمد کریمیان:

خیز بلند کرونا در استان در سایه ساده انگاریها/۴۰۱ مورد جدید مبتلا و ۴ مورد فوتی در ایلام

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه 401 مورد جدید در مناطق شهری و روستایی استان به کرونا ویروس مبتلا شده است، گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته 4 نفر دیگر در اثر کرونا جان خود را از دست دادند.

خیز بلند کرونا در استان در سایه ساده انگاریها/401 مورد جدید مبتلا و 4 مورد فوتی در ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمد کریمیان  رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با بیان اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون 46 هزارو 660 نفر در این استان به کرونا مبتلا شده اند، افزود: طی 24 ساعت گذشته تعداد 401 مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در 24  ساعت گذشته 4 مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان داشتیم و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه 850 نفر می باشد،اظهار داشت:از 4 نفر فوتی امروز 2 نفر مربوط به ایلام و 2 نفر دیگر در مهران بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با بیان اینکه بستری های ناشی از کرونا نیز به شکل نگران کننده ای در حال افزایش است و تخت های بیمارستانی نیز پر شده است، اظهار داشت: 119 بیمار کرونایی جدید نیز در 24 ساعت گذشته در مراکز درمانی بستری شدند و مجموع بستری های موجود در استان به 346 نفر افزایش یافته است.

دکتر کریمیان با بیان اینکه  ایلام با 24 نفر، مهران با 23 و دره شهر با 22 نفر بیشترین بستری های جدید را به خود اختصاص و در شرایط حاد قرار دارند،خاطرنشان کرد:از بستری های جدید 16 نفر مربوط به دهلران و 15 نفر آبدانان، هفت نفر ایوان، پنج نفر چرداول، چهار نفر بدره، یک نفر سیروان، یک نفر ملکشاهی و یک نفر نیز مروبط به چوار است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان های ایلام، آبدانان، دره شهر، دهلران، مهران، ایوان و چوار در وضعیت قرمز و بدره و چرداول در وضعیت نارنجی قرار دارند، اظهار داشت: شهرستان های هلیلان، ملکشاهی و سیروان نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه