English

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

۳۸۸ مورد جدید مبتلا به کرونا و ۵ مورد فوتی در ایلام

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته تعداد 388 مورد جدید مبتلا به کرونا در نقاط مختلف شهری و روستایی استان شناسایی شده است ، گفت: متاسفانه در این مدت 5 مورد فوتی نیز گزارش شده است .

388 مورد جدید مبتلا به کرونا و 5 مورد فوتی در ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، دکتر محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با بیان اینکه  افزایش شیوع بیماری کرونا در استان نگران کننده است، افزود: متاسفانه در 24 ساعت گذشته 5 مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان داشتیم و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه 888 نفر می باشد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون 49 هزارو 807 نفردراستان شناسایی شده است،اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته تعداد 388 مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با بیان اینکه موارد فوتی شامل▪شهرستان دهلران 2 فوتی، دره شهر2 فوتی و چوار یک فوتی طی 24 ساعت گذشته بوده است، تصریح کرد:طی شبانه روز گذشته 143 بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی بستری شدند که آمار قابل توجه و شرایط نامناسب این استان را نشان می دهد.

کریمیان با اشاره به اینکه بستری های موحود در مراکز درمانی استان هم اکنون 423 نفر است،خاطرنشان کرد: مهران با 36 بستری جدید، دهلران با 26 نفر و ایلام با 24 نفر بیشترین تعداد بستری ها را به خود اختصاص دادند و از بستری های جدید 17 نفر مربوط به آبدانان، 14 نفر ایوان، 12 نفر دره شهر، 9 نفر چرداول، 2 نفر هلیلان، 2 نفر بدره و یک نفر نیز مربوط به ملکشاهی است.

وی با بیان اینکه مجموع بهبودیافتگان استان نیز 46 هزار و 700 نفر است، اظهار داشت:9 شهرستان ایلام، آبدانان، دره شهر، مهران، دهلران، بدره، ایوان، چرداول و چوار در وضعیت قرمز و ملکشاهی، سیروان و هلیلان نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام  در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه در طول 24 ساعت گذشته تعداد 8 هزارو 80 مورد واکسن کووید 19 توسط همکاران حوزه بهداشت و شبکه های بهداشت و درمان سطح استان تزریق شده است،گفت:از ابتدای شروع واکسیناسیون تاکنون تعداد 148 هزارو 126 دز واکسن در سطح استان تزریق شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه