English

الیاس فتاحی:

مبارزه با قاچاق کالا باید همگانی شود

معاون سیاسی،امنیتی استاندار ایلام با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا باید همگانی شود،گفت:استفاده از ظرفیت سازمانهای مردم نهاد نقش مهمی در کاهش قاچاق کالا دارد و استقرار پلیس امنیت اقتصادی برای مبارزه و مقابله هم جانبه با قاچاق هرنوع کالا در مرزمهران یک ضرورت است.

مبارزه با قاچاق کالا باید همگانی شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، الیاس فتاحی معاون سیاسی،امنیتی استاندار ایلام در نشست مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان ایلام افزود:در شرایط کنونی با توجه با تحریم های ظالمانه علیه کشور باید از خروج کالاهای اساسی بصورت قاچاق ممانعت و برای مجرمان طبق قانون مجازات سنگین در نظر گرفته شود.

وی برپیشگیری بمنظور کاهش میزان قاچاق کالا در استان تاکید کرد و اظهار داشت: تقویت مشارکت مردم درعرصه مبارزه با قاچاق کالا و ارز و بهره گیری از ظرفیت سازمان های مردم نهاد نیز می تواند در کاهش درصد قاچاق استان تاثیر گذار باشد.

معاون سیاسی،امنیتی استاندار ایلام تصریح کرد: کالاهای موجود در انبارهای استان از سوی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در اسرع وقت تعیین تکلیف شود و رسیدگی به این موضوع در دستور کار ویژه تعزیرات باشد.

فتاحی با بیان اینکه جلوگیری از قاچاق کالا، ارز، سوخت و دام نیازمند اهتمام همه جانبه و هم افزایی دستگاه های نظامی، امنیتی و سازمان های مردم نهاد استان است،خاطرنشان کرد:ماشین آلات راهداری که در استان شناسایی نشده اند، بسرعت باید کدگذاری شده و اقدامات لازم برای تامین سوخت آنان اتخاذ شود.

فتاحی تاکید کرد: قاچاق دام در حال حاضر بیشترین درصد قاچاق در استان را به خود اختصاص داده است که این اهتمام هم جانبه دستگاه های امنیتی، مرزبانی و قضایی را بیش از گذشته می طلبد.

وی ازتمامی دستگاه های مرتبط با مقابله با قاچاق کالا و ارز در استان قدردانی کرد و گفت: میزان کشفیات قاچاق دستگاه های نظامی، امنیتی و مرزبانی و همچنین تلاش هم جانبه آنان برای جلوگیری از وقوع هر نوع قاچاق و برقراری امنیت اقتصادی قابل تقدیر است.

 در این نشست مصوب شد تمامی دستگاه های عضو کمسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان بصورت ماهانه و فصلی گزارش های خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه