English

الیاس فتاحی:

همه ما تا آخرین ساعت کاری در مقابل مردم،نظام و دولت مسئولیم

معاون سیاسی، امنیتی استانداری ایلام با اشاره به اینکه همه ما تا آخرین ساعت کاری در مقابل مردم، نظام و دولت مسئولیم،گفت: همه ما وظیفه داریم تا آخرین روز و آخرین ساعت ماموریت، پیگیر امورات استان و شهرستان باشیم و در قبال مردم تعهد داریم.

همه ما تا آخرین ساعت کاری در مقابل مردم،نظام و دولت مسئولیم

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، الیاس فتاحی معاون سیاسی، امنیتی استانداری ایلام در آئین تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان بدره با بیان اینکه همه ما از لحاظ قانونی و شرعی در مقابل شهروندان و مردم مسئولیم،افزود:مردم ایلام همیشه با جان و دل از انقلاب و آرمان های نظام حراست و حفاظت کرده اند و هر موقعه ای که نیاز بوده به عرصه آمده اند و امروز وظیفه مسئولان است که به آنان خدمت کنند.  

 وی به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و اظهار داشت:انتخابات در استان در کمال آرامش، امنیت و با مشارکت حداکثری مردم برگزار شد که در شهرستان بدره نیز مردم با مشارکت 68 درصدی حضوری فعال داشتند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام به تعامل و همکاری خوب مسئولین اجرایی، اعضا شورای تامین و مردم با فرهنگ شهرستان بدره اشاره و تصریح کرد:در سال های اخیر کارهای بزرگی در حوزه زیرساختی بدره ازجمله گاز، آب، برق، راه روستایی و عشایری، طرح های اقتصادی و غیره انجام شده ولی تا رسیدن به وضعیت مطلوب همچنان باید کار کرد.

فتاحی به وضعیت کرونا در شهرستان بدره اشاره و خاطرنشان کرد:در بحث رعایت پروتکل های بهداشتی و پای کار بودن مسئولین و مردم عملکرد مدیریت شهرستان و فرماندار در این زمینه قابل تحسین است.

همچنین فرماندار سابق شهرستان بدره گفت:در این مقطع که بعنوان فرماندار بدره انتخاب شدم، کشور و شهرستان با مشکلات و بحران هایی از جمله تحریم، سیل و کرونا مواجه بود که شرایط را سخت می کرد ولی خود را ملزم به تعامل با تمام گروه‌های سیاسی، اجتماعی و تفکرات مختلف دانستم  و برای پیشرفت و آبادانی شهرستان از تمام طرفیت ها بهره گرفتم.

یونس آزادی با بیان اینکه  با وجود مشکلات اقتصادی، تحریم ها و بحران کرونا اما به لطف خدا در طول این مدت کارها و خدمات خوبی از سوی نظام و دولت در شهرستان انجام شده است، افزود: اتمام گاز رسانی، تکمیل و بهسازی راه های روستایی، تکمیل راه ارتباطی قاضی خان بدره، آماده سازی برخی از زیرساخت های گردشگری، عمران شهری و روستایی و.. بخشی از اموراتی است که در این ایام به انجام رسیده است.

همچنین سرپرست فرمانداری بدره نیز در ادامه در این مراسم به ظرفیت های شهرستان در حوزه های گردشگری، آب و خاک، کشاورزی اشاره کرد و گفت: انتظار می رود با همکاری مردم خوب شهرستان و دستگاه های اجرایی و اداری بتوانیم با اولویت بندی مسائل و مشکلات زمینه توسعه همه جانبه شهرستان را فراهم آوریم.

مسلم تیرافکن ضمن تشکر از حسن اعتماد استاندار،افزود:از آقای یونس آزادی که در طول این مدت نشان دادند مدیری سالم، متعهد و پرکاربودند تقدیر و تشکر ویژه داشته و توفیق همکاری با ایشان را افتخاری برای خود می دانم.

در پایان این مراسم از خدمات یونس آزادی فرماندار سابق بدره تقدیر و مسلم تیرافکن به عنوان فرماندار جدید معرفی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه