English

الیاس فتاحی:

وضعیت کرونا در مهران بحرانی است و باید مراقبت های لازم انجام شود

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گفت:وضعیت کرونا در شهرستان مهران بحرانی است و باید مراقبت های لازم به عمل آید و همچنین به رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی توجه بیشتری شود.

وضعیت کرونا در مهران بحرانی است و باید مراقبت های لازم انجام شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، الیاس فتاحی معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام در نشست ستاد استانی کرونا ایلام افزود: می بایست از برگزاری هرگونه مراسم عروسی یا عزاداری و تجمع جلوگیری و نظارت بر عملکرد بازار و اصناف توسط ستاد کرونا شهرستان در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه باید هشیار و مراقب باشیم تا وضعیت شهرستان های دیگر استان به بحرانی تبدیل نشود و شهرستان مهران نیز تا پایان هفته را از وضعیت قرمز خارج کنیم،اظهار داشت: محدودیت‌ها باید متناسب با رنگ بندی در شهرستان ها اجرا شود، همچنین تردد شبانه، رعایت پروتکل های بهداشتی در بانک‌ها، نانوایی‌ها، فروشگاه ها، آزمایشگاه ها و سایر اماکن به دقت بررسی شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام به برگزاری آزمون سراسری اشاره و تصریح کرد: با توجه به برگزاری این آزمون و اهمیت و حساسیت آن در تاریخ های9، 10، 11 و 12 تیرماه همه فرمانداران شهرستان هایی که دارای حوزه آزمون هستند، تدابیر لازم را برای حفظ امنیت و رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی فراهم کنند.

فتاحی به انتخابات ریاست جهموری و شوراهای شهر و روستا اشاره و خاطرنشان کرد:با توجه به تبلیغات سنگین دشمن، اصحاب رسانه ها با آگاهی بخشی مردم سبب مشارکت بسیاری خوبی در کشور شدند به خصوص در ایلام که حاصل این تلاش ها آنها مشارکت 63 درصدی مردم شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام از حضور حماسی مردم استان در انتخابات 28خرداد سال جاری و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی و همه عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، ناظران بهداشتی و سایر مسوولان در بحث رعایت پروتکل های بهداشتی تقدیر کرد.

فتاحی با بیان اینکه احتمال شیوع موج بعدی کرونا در استان با توجه به روند افزایشی تعداد مبتلایان و بستری ها در ایلام و بحرانی بودن استان های جنوبی وجود دارد،گفت:هفته گذشته از 29 خرداد تا 24 تیرماه تعداد مبتلایان کرونا در استان از 289 نفر به 318 نفر افزایش یافته و تعداد بستری ها نیز از 135 نفر به 139 نفر افزایش پیدا کرده و تنها روند فوتی‌ها کاهشی بوده که از6 نفر به یک نفر رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه