English

الیاس فتاحی:

استان ایلام ۴۶۰هزار نفر واجد شرایط رای دارد

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گفت: تعداد واجدان شرایط رای در استان 580هزار نفری ایلام 460هزار نفر است.

استان ایلام 460هزار نفر واجد شرایط رای دارد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، الیاس فتاحی معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام در نشست ستاد انتخابات استان ایلام افزود:مردم استان ایلام در30 مورد انتخابات گذشته بیشترین مشارکت را در این همه پرسی ها داشته اند و امید است در انتخابات 28 خردادماه  سال جاری با حضور حداکثری بار دیگر حماسه مهمی دیگر خلق کنند.

وی اظهار داشت:10هزار نفر در این استان ایلام  برای انتخابات 28 خردادماه به عنوان رای اولی برای اولین بار پای صندوق های رای خواهند رفت و در این همه پرسی مشارکت می کنند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام تصریح کرد:هیات های اجرایی ریاست جمهوری در این دوره از انتخابات 29 هیات و شورای اسلامی شهر و روستا نیز 41هیات هستند و تعداد شعب اخذ رای ریاست جمهوری 826 شعبه و شعب شورای اسلامی شهر و روستا نیز 772 شعبه است.

فتاحی رئیس ستاد انتخابات ایلام خاطرنشان کرد:حدود 16هزار نفر نیز عوامل اجرایی این انتخابات اعم از عضو شعبه، ناظر، باررس و سایر عوامل هستند و انتخابات در 12 شهرستان، 27 بخش، 27 شهر و 356 روستا برگزار می شود.

وی ادامه داد: 524 نفر احراز صلاحیت نهایی در انتخابات شورای شهر و یک هزار و 995 نفر نیز تایید صلاحیت شده شورای اسلامی روستاها شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه