English

الیاس فتاحی:

از آسیب های اجتماعی در استان ایلام پیشگیری می شود

معاون سیاسی، امنیتی استانداری ایلام از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین استانداری ایلام و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی در این استان خبر داد.

 از آسیب های اجتماعی در استان ایلام پیشگیری می شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، الیاس فتاحی معاون سیاسی، امنیتی استانداری ایلام در جلسه بررسی طرحهای پیشنهادی مناطق محروم مهران، چرداول، دره شهر، دهلران و ایلام به تفاهم نامه همکاری با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و بنیاد احسان اشاره کرد و افزود:ضرورت دارد در راستای همکاری دولت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و نیز پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی در مناطق کمتر برخوردار استان و به منظور تحقق عدالت و توسعه متوازن این مناطق از تمام ظرفیت های موجود استفاده شود.

وی اظهار داشت:متناسب با این ظرفیت و با بهره گیری از توان بنیاد احسان و ظرفیت گروههای جهادی مردمی بعنوان حلقه های میانی می توان تلاشی مضاعف را در راستای پیشگیری، کنترل وکاهش آسیب های اجتماعی در این مناطق در دستور کار قرار داد.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی خواستار توانمندسازی افراد آسیب پذیر در این مناطق شد و بر ضرورت شناسایی نیازمندی ها و اولویت های این مناطق در قالب تفاهم نامه تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه