رئیس سازمان ملی استاندارد ایران:
استانداردسازی محیطهای اجتماعی و اداری روشندلان ضروری است
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در دیدار با تعدادی از روشندلان این سازمان، ضمن تکریم جایگاه والای این قشر، بر لزوم فراهمسازی بسترهای حضور برابر و مؤثر افراد دارای آسیب بینایی تأکید و دستوراتی را برای رفع موانع و ارائه خدمات حمایتی ویژه آنان صادر کرد.
، فرزانه انصاری امروز در نشست صمیمانه با تعدادی از روشندلان این سازمان، به بررسی مسائل، چالشها و درخواستهای این گروه از توانخواهان پرداخت.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در این دیدار ضمن تجلیل از روحیه تلاش و خودباوری جامعه نابینایان و کمبینایان، اظهار داشت: «روشندلان با نوری که از دلهایشان میتابد، جهان را روشن کردهاند و به ما میآموزند که بینایی حقیقی در چشم نیست، بلکه در باور و اراده استوار انسان نهفته است.»
وی با اشاره به اینکه افراد دارای آسیب بینایی نماد برجستهای از امید و پشتکار هستند، افزود: ما موظفیم با فراهمسازی بسترهای مناسب و استانداردسازی محیطهای اجتماعی و اداری، زمینه حضور برابر و مؤثر این عزیزان را در تمامی حوزههای علمی، شغلی و اجتماعی فراهم آوریم.
انصاری دیدارهای مستقیم با توانخواهان را فرصتی ارزشمند برای درک بهتر نیازها و شناسایی موانع موجود دانست و تصریح کرد: «تداوم این ارتباطات به گسترش روحیه اعتماد و همدلی میان مدیران و جامعه هدف منجر خواهد شد.»
در پایان این نشست، وی پس از شنیدن مستقیم درخواستها و دغدغههای روشندلان، بر رسیدگی ویژه، تسهیل در ارائه خدمات توانبخشی و توجه دقیق به نیازهای این قشر فرهیخته تأکید و دستورات لازم را برای پیگیری و رفع موارد مطروحه به مدیران مربوطه صادر کرد.
ارسال نظر