English

نیره پیروزبخت:

توجه به تولید باکیفیت، توسعه صادرات و رونق فضای اقتصادی را به دنبال دارد

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: توجه به تولید باکیفیت، توسعه صادرات و رونق فضای اقتصادی را به دنبال خواهد داشت.

توجه به تولید باکیفیت، توسعه صادرات و رونق فضای اقتصادی را به دنبال دارد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سازمان ملی استاندارد، نیره پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه مقام معظم رهبری باری دیگر با اولویت قرار دادن اقتصاد کشور و رونق آن، سال ۱۳۹۹ را جهش تولید، نامیدند، گفت: پیش شرط این جهش تولید به طور حتم، رعایت استاندارد است.

وی افزود: بر این اساس، توجه به تولید باکیفیت، توسعه صادرات و رونق فضای اقتصادی را به دنبال خواهد داشت.

پیروزبخت با اشاره به همراهی استاندارد با واحدهای تولیدی یادآور شد: این سازمان سال گذشته با برگزاری جلسات متعدد با نمایندگان انجمن های صنفی و تولیدی کشور، با نیازها و خواست های تولیدکنندگان آشنا شد که نتایج آن جلسات می تواند برنامه مدونی برای ایجاد زیرساخت جهش تولید، از شروع روزهای کاری باشد.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، استفاده از ظرفیت محصولات دانش بنیان را یکی از عوامل جهش اقتصادی و قطع وابستگی به خارج دانست و تصریح کرد: سازمان ملی استاندارد ایران با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گواهی انطباق را برای این محصولات ارائه می کند تا از این طریق بتوانند در بازارهای صادراتی حضور یابند.

پیروزبخت با اشاره به اهتمام دولت بر رفع مشکلات پیش روی تولید اظهار داشت: در این راستا سازمان ملی استاندارد ایران از هیچ کوششی دریغ نخواهد داشت.

وی به ارائه بسته حمایتی از تولید و صادرات سازمان ملی استاندارد ایران اشاره کرد و افزود: همکارانم در سراسر کشور به عنوان مشاور در خدمت تولیدکنندگان هستند.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران، با اشاره به ابتلای جمعی از هموطنان عزیزمان به ویروس کرونا و درگذشت آنان که رنجی را بر دل‌هایمان وارد کرده است ، گفت: امید است این بیماری با همبستگی مردم با مسئولان در کمترین زمان کنترل و ریشه‌کن شود.

وی با قدردانی از کادر پزشکی که روزهای پرمخاطره‌ را سپری می کنند گفت: برای همه این عزیزان آرزوی سلامتی دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی