English

تا دو روز آینده؛

وزش باد شدید در شرق و جنوب شرق کشور

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: وزش باد شدید در دو روز آینده مناطق شرق و جنوب شرق کشور را در بر می‌گیرد که در برخی نقاط سبب گردوخاک نیز می‌شود.

وزش باد شدید در شرق و جنوب شرق کشور
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از روابط عمومی  وزارت راه و شهرسازی ، کبری رفیعی با اشاره پیش‌بینی وضعیت آب‌وهوای روز سه‌شنبه چهاردهم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ خاطرنشان کرد: امروز مناطق مرکزی کرمان، شمال هرمزگان، غرب فارس، شمال خراسان رضوی و نقاط مرکزی زاگرس بارش رگبار پراکنده را تجربه می‌کنند.

وی افزود: فردا استان‌های چهارمحال‌وبختیاری، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه غربی اصفهان، شمال و شرق استان فارس، بخش‌هایی از استان‌های مرکزی، همدان و ارتفاعات مرکزی البرز بارش باران، رعدوبرق و وزش باد را در پی خواهند داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در روز پنجشنبه نیز شمال استان سیستان و بلوچستان و جنوب یزد این وضعیت را تجربه می‌کنند و انتظار می‌رود این بارش‌ها در روز جمعه به شمال شرق کشور منتقل شوند.

رفیعی خاطرنشان کرد: پدیده دیگر هواشناسی وزش باد شدید است که در دو روز آینده مناطق شرق و جنوب شرق کشور را در بر می‌گیرد که در برخی نقاط سبب گردوخاک نیز می‌شود.

وی افزود: آب‌های شرقی خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان، در دو روز آینده مواج و متلاطم خواهند بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره پیش‌بینی وضعیت آب‌وهوای استان تهران نیز گفت: بیشینه دما در تهران امروز به ۱۹ درجه و کمینه دما به ۹ درجه بالای صفر رسید و پیش‌بینی می‌شود فردا نیز همین حداقل دما را داشته باشد.

رفیعی ادامه داد: اردبیل با منفی ۳، همدان با منفی یک، زنجان با صفر و شهرکرد با یک درجه به ترتیب سردترین مراکز استان‌های کشور هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه