English

سازمان هواشناسی اعلام کرد:

وزش باد و گرد و خاک در نوار غربی کشور

سازمان هواشناسی از وزش باد و گرد و خاک در منطقه زابل، نوار غربی کشور، برخی نقاط از استان‌های خوزستان، ایلام و کرمانشاه برای امروز و فردا خبر داد.

وزش باد و گرد و خاک در نوار غربی کشور

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از  وزارت راه و شهرسازی،  امین‌ حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی با پیش‌بینی وضعیت آب و هوای کشور برای امروز و روزهای آتی، از رشد ابرهای همرفتی، رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و گاهی گرد و خاک برای شمال شرق هرمزگان و ارتفاعات کرمان طی در پنج روز آینده خبر داد.

نقشینه خاطرنشان کرد: بارش پراکنده در ارتفاعات گیلان و مازندران برای ۲ روز آینده انتظار می‌رود و ارتفاعات خراسان شمالی نیز امروز دارای بارش پراکنده خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: بعد از ظهر سه‌شنبه و چهارشنبه در ارتفاعات زاگرس مرکزی رگبار و رعدو برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است.

به گفته نقشینه، امروز و فردا در منطقه زابل و نوار غربی کشور در برخی نقاط از استان‌های خوزستان، ایلام و کرمانشاه وزش باد شدید سبب گرد و خاک می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی، خلیج فارس را مواج و متلاطم اعلام کرد و گفت: آسمان تهران طی سه روز آینده صاف تا کمی ابری و در برخی ساعات همراه با وزش باد خواهد بود.

وی افزود: بیشینه دمای تهران امروز و فردا ۳۲ درجه و دوشنبه و سه‌شنبه ۳۳ درجه خواهد شد و کمینه دما نیز به ۱۹ درجه می‌رسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه