English

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی فناوری نانو از ۱۱ محصول علم محور رونمایی کرد

هفت شرکت فناور و دانش بنیان امروز با حضور روح‌الله دهقانی فیروزآبادی در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو از 11 محصول علم‌بنیان شامل آنزیم بروملین با کپسول نانو و ژل رویال کپسوله‌شده رونمایی کردند.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی فناوری نانو از 11 محصول علم محور رونمایی کرد

به گزارش خبرگزاری موج، در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی فناوری نانو از 11 محصول علم بنیان با حضور روح الله دهقانی فیروزآبادی رونمایی شد.

این محصولات که توسط 7 شرکت فناور و دانش بنیان توسعه داده شده اند شامل آنزیم بروملین با کپسول نانو، ژل رویال کپسوله، شربت بنیزوم و دپوستیوا می باشد.

بروملین یک مخلوط آنزیمی است که در آناناس یافت می شود و به هضم غذا کمک می کند و التهاب را کاهش می دهد.

قرن ها در آمریکای مرکزی و جنوبی مورد استفاده قرار می گرفت و اولین بار در اواخر دهه 1800 از گیاه آناناس جدا شد. آلمان آن را برای درمان تورم و التهاب پس از جراحی، به ویژه جراحی سینوس تایید کرده است.

ژل رویال یک ماده ژلاتینی سفید رنگ است که از غدد سفالیک زنبورهای کارگر ترشح می شود. اعتقاد بر این است که طول عمر ملکه زنبور عسل را افزایش می دهد و از پروتئین ها، قندها، لیپیدها، اسید پانتوتنیک، مواد معدنی و فیتواسترول ها تشکیل شده است.

یکی از پروتئین های آن، "رویالسین" دارای خواص آنتی بیوتیکی است.

شربت بنیزم برای پیشگیری و بهبود پوکی استخوان، تقویت استخوان ها، ماهیچه ها و دندان ها و رشد کودکان و نوجوانان استفاده می شود. نانوذرات سوکرولیپوزومی آن جذب ویتامین ها و مواد معدنی را افزایش می دهد و در عین حال عوارض جانبی را کاهش می دهد.

Depostiva یک شکل تزریقی طولانی مدت از تریامسینولون برای تسکین درد در آرتروز زانو است. این برای ماندن در مفصل زانو طراحی شده است و با قرار گرفتن در معرض سیستمیک کم درد را به مدت 3 تا 5 ماه تسکین می دهد. این بیشتر توسط بیماران بالای 50 سال استفاده می شود، به ویژه افراد مبتلا به دیابت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه