English

معاون علمی ریاست جمهوری:

توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان در دستورکار است

معاون علمی و فناوری ریاست جمهور ابراز داشت: هدف سفر به استان‌های مختلف، بررسی شرایط شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور از نزدیک و برنامه‌ریزی برای کمک به توسعه آن‌ها است.

توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان در دستورکار است

به گزارش خبرگزاری موج، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی صبح شنبه در بدو ورود به شهرکرد اظهار کرد: هدف از سفرهای استانی که جز ارکان دولت سیزدهم بوده، توجه به استان‌هایی است که اگرچه از مرکز کشور دور هستند اما استعدادها و ظرفیت‌های بیشماری در آن‌ها نهفته است.

وی افزود: هدف معاونت علمی و فناوری نهاد ریاست جمهوری نیز در راستای سیاست‌های دولت است تا با سفر به استان‌های مختلف از نزدیک شرایط شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور را بررسی و به توسعه آن‌ها کمک کند.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهور ادامه داد: اگرچه چهارمحال و بختیاری از منابع حمایتی کمتری استفاده کرده است ولی ظرفیت‌ها و استعدادهای جوان و پرانرژی دارد و بازدیدی که از مجموعه پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری انجام گرفت، گواه این مدعا است.

دهقانی فیروزآبادی عنوان کرد: برنامه‌ریزی شده است تا در سفر یک روزه به چهارمحال و بختیاری علاوه بر بازدید میدانی از مراکز علمی و فناوری، با نخبگان این استان دیدار و گفت‌وگو شود و در نهایت نیز سیاست‌هایی برای کمک، حمایت و توسعه زیست بوم فناوری با استفاده از ظرفیت مقامات استانی اجرا شود.

وی خاطرنشان کرد: معتقدیم بسیاری از استان‌های کشور ظرفیت‌های استعدادی و طبیعی بسیار بالایی دارند که کمتر به آن‌ها پرداخته شده است، یکی از ارکان اصلی برنامه‌ریزی معاونت علمی و فناوری توجه به مجموعه شرکت‌های فناور در استان‌هایی است که کمتر مورد توجه قرار گرفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه