English

معاون علمی رئیس جمهور:

معاونت علمی از کنسرسیوم‌های بزرگ شرکت‌های دانش‌بنیان سلامت حمایت می‌کند

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری در بازدیدی از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در ایران‌هلث از آمادگی این معاونت برای حمایت از شکل‌گیری کنسرسیوم‌های بزرگ متشکل از شرکت‌های دانش‌بنیان سلامت تاکید کرد.

معاونت علمی از کنسرسیوم‌های بزرگ شرکت‌های دانش‌بنیان سلامت حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری، در طی بازدید از نمایشگاه ایران هلث ۲۴، ضمن آشنایی با توانمندی‌های دانش‌بنیان و فناورانه کشور در این حوزه، با فعالان مستقر در غرفه‌های شرکت‌ها به گفت‌وگو نشست.

در این بازدیدها که مدت ۸ ساعت به طول انجامید، شرکت‌های فعال در این حوزه‌ به معرفی محصولات مختلفی چون تجهیزات اتاق عمل، ونتیلاتور، تجهیزات و اقلام مراقبت‌های ویژه، ایمپلنت‌های استخوانی، تجهیزات هوشمند رصد و پایش وضعیت بیمار، اقلام استریل و بیمارستانی و صدها نوع دیگر از تجهیزات حوزه سلامت، پرداختند.

در جریان این بازدید و گفت‌وگوی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری، بر آمادگی این معاونت برای حمایت از شکل‌گیری کنسرسیوم‌های بزرگ متشکل از شرکت‌های دانش‌بنیان سلامت تاکید شد.

همچنین با ایجاد زمینه‌ها و مقدمات لازم مقرر شد شرکت‌های دانش‌بنیان توانمند و بزرگ، در صورت حمایت از ایجاد استارتاپ‌های جدید در حوزه سلامت، مورد حمایت قرار گیرند.

دهقانی فیروزآبادی، همچنین در بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان پیشران در حوزه تولید تجهیزات حوزه سلامت، از آمادگی برای ایجاد بازار واقعی در عرصه داخلی و بین‌المللی با مشارکت و هماهنگ‌سازی سایر دستگاه‌های اثرگذار و ایجاد خط حمایتی از شرکت‌های دانش‌بنیان فناور و نوآور خبر داد.

در بیست و چهارمین نمایشگاه ایران هلث، تامین کنندگان اقلام پزشکی در ایران حضور دارند. این نمایشگاه با حضور بیش از ۵۰۰ شرکت تامین کننده اقلام پزشکی در ۱۱ سالن و همچنین فضای باز برگزار شده است که از این تعداد ۳۹۱ شرکت داخلی و ۱۰۹ شرکت خارجی با رشد ۶۰ درصدی نسبت به دوره گذشته، مشارکت داشته‌اند.

این رویداد همچنین بستری برای توسعه بازار محصولات دانش بنیان حوزه سلامت، اتصال تامین کنندگان به مخاطبان و ایجاد زمینه ها برای حضور محصولات دانش‌بنیان و فناور ساخت ایران در بازارهای بین المللی است. در این رویداد، مهم‌ترین دستاوردهای صنعت تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی کشور در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته و مخاطبین در جریان رویدادها و تغییرات فناوری و نوآوری‌های جدید قرار می‌گیرند.

 بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی به عنوان فراگیرترین نمایشگاه صنعت سلامت کشور در روزهای ششم تا نهم خردادماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی