سرخط خبرها
  • دعوت از لژیونر دورگه جدید به اردوی تیم ملی بسکتبال
  • آتش زدن پرچم آمریکا در ایران ممنوع نیست
  • پلاک شدن اسکوترها جدی تر شد
  • دانمارک به دنبال ممنوعیت پخش اذان ازبلند گو‌های مساجد شد
  • اعتراض کمدین آمریکایی به ویزای یک روزه بازیکنان ایران
  • ادامه برخورد نادرست علیه بیماران در کمپ‌های ترک اعتیاد
  • اصناف: گرانی لحظه‌ای، صنف ها را از قیمت‌گذاری عاجز کرد
  • پیشنهاد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی اعتبار کالابرگ برخی دهک‌ها روی میز دولت
  • مراقب کلاهبری بازار داغ شرط بندی جام‌جهانی باشید
  • مفقود شدن بیش از ۲۱ هزار نفر در زلزله‌های ونزوئلا
  • سقوط ۵ درصدی بیت‌کوین در ۳۰ دقیقه
  • ملی‌پوشان والیبال با مچ‌بند مشکی و شعار ای ایران به مصاف آمریکا رفتند
  • تبدیل سالن لیگ ملت های والیبال به سونا با ۳۰ درجه گرما
  • هلال‌احمر برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان ونزوئلا اعلام آمادگی کرد
  • طرح ۵۶ بندی آلمان برای ممنوعیت حضور کودکان در فضای مجازی
  • اسکورت ۴ طرفه ایران در سیاتل
  • درخشش تیم ملی المپیاد جغرافیای ایران در رقابت‌های بین‌المللی
  • قوه قضائیه: خبر ممنوعیت شعار علیه آمریکا جعلی است
  • پیر ترین زن ایران در ۱۴۰ سالگی درگذشت
  • عارف: مردم اصلی‌ترین میزبانان بدرقه آقای شهید ایران هستند

عزم دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای بهبود زیرساخت های سلامت در استان

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشستی با معاون رییس جمهور ضمن بیان نیازمندی های استان برای بهبود زیرساخت های سلامت، خواستار مساعدت بیشتر سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برای ارتقای وضعیت موجود شد.

نشست رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با معاون رییس جمهور

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، شاهرخ یوسف زاده چابک رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشستی با دکتر محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهور، ضمن بیان نیازمندی های استان برای بهبود زیرساخت های سلامت، خواستار مساعدت بیشتر سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برای ارتقای وضعیت موجود شد.

توسعه زیر ساخت های درمانی، ساخت بیمارستان هزار تخت خوابه و دانشکده پزشکی در رشت، پرداخت مطالبات پرسنلی و مطالبات بازنشستگان، محورهای اصلی این نشست بود که در این خصوص قول مساعد داده شد. در این نشست، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نیز حضور داشت.

دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تدوین برنامه راهبردی از سال ۹۵ در صدد برآمد با شناخت درست وضعیت موجود و بررسی نقاط قوت و ضعف، فرصت ها و تهدیدهای سلامت در گیلان، اهداف استراتژیکی را برای ارتقای بهداشت و درمان در گیلان ترسیم نماید.

در این راستا، اجرای بیش از ۵۰ سنجه و پروژه استراتژیک مد نظر قرار گرفت.

در حال حاضر، با گذشت حدود ۳ سال از اجرای این طرح ها و برنامه ها شاهد دستاوردهای حایز اهمیتی در مجموعه بزرگ دانشگاه علوم پزشکی گیلان هستیم.

حرکت در مسیر دانشگاه های نسل سوم، ارتقای زیرساخت های بهداشت و درمان، توسعه کلینیک های ویژه جهت ارایه خدمات تخصصی، توسعه کارآفرینی و راه اندازی شرکت های دانش بنیان، راه اندازی تنها مرکز پیوند شمال کشور، راه اندازی مجتمع فناورهای پیشرفته پزشکی، حمایت از مخترعان و اجرای بیش از ده اختراع و نوآوری در حوزه سلامت، توسعه زیرساخت های فناوری سلامت در استان، افزایش نقاط بهداشتی در استان، استقرار نظام ارجاع و نظام بیماری های واگیر، مدیریت درآمد و کاهش هزینه ها و ده ها دستاورد از این دست را می توان در عملکرد چند سال اخیر دانشگاه علوم پزشکی گیلان، مشاهده کرد.

بی شک برای تحقق همه برنامه ها و اهداف ترسیم شده حوزه سلامت در گیلان، مساعدت و همراهی مسوولان، سازمان های ذی ربط و صاحبان خرد و اندیشه، می تواند مثمر ثمر باشد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه