English

توانمندی نخبگان کشاورزی در تحقق اهداف تولید موردتاکید قرار گرفت

در نشستی با نخبگان دانشگاهی بخش کشاورزی، رسول سلگی، قائم‌مقام مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی به لزوم تقویت نیروی انسانی جوان و متخصص در حوزه کشاورزی اشاره کرد و افزود: مدیریت و هدایت درست محصولات کشاورزی به‌منظور افزایش ارزش‌افزوده و تولید ثروت در بخش کشاورزی از وظایف اصلی مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی است.

توانمندی نخبگان کشاورزی در تحقق اهداف تولید موردتاکید قرار گرفت

به‌گزارش خبرگزاری موج، رسول سلگی، قائم‌مقام مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی در نشست مشترک با نخبگان دانشگاهی بخش کشاورزی، در حالی که ساختار و جایگاه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی را به‌عنوان حلقه‌های اصلی زنجیره تولید و ارزش در زیر بخش‌های زراعت، باغبانی، گلخانه‌ها و گیاهان دارویی، دام، طیور و آبزی‌پروری توضیح داد، به لزوم تقویت نیروی انسانی جوان و متخصص در این حوزه برای افزایش پویایی بخش اشاره کرد.

او افزود: مدیریت و هدایت درست تولیدات کشاورزی با فرآوری مناسب به‌منظور ایجاد ارزش‌افزوده و تولید ثروت در بخش کشاورزی، یکی از وظایف اصلی مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی است.

سلگی افزود: ورود فناوری‌های نوین به مزارع، باغات، دامداری‌ها و مرغداری‌ها نیز یکی از اصلی‌ترین برنامه‌ها و اهداف مرکز بوده است.

همچنین شناسایی نیازهای فناورانه در ماشین‌آلات تولید محصولات کشاورزی توسط معاونت‌های مسئول تولید، از طریق همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی، جزو برنامه‌های این مرکز قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه