English

بذرپاش:

زمین و بخشی از تسهیلات مسکن ملی را تأمین می‌کنیم / دعوت از صنعتی سازان مسکن

وزیر راه و شهرسازی گفت: صنعتی سازان را برای ساخت و پیشبرد هر چه بهتر نهضت ملی مسکن دعوت می‌کنیم و وزارت راه و شهرسازی زمین مورد نیاز و همچنین بخشی از تسهیلات را در این طرح تأمین می‌کند.

زمین و بخشی از تسهیلات مسکن ملی را تأمین می‌کنیم / دعوت از صنعتی سازان مسکن

به گزارش خبرگزاری موج، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی امروز در آئین افتتاح ۲۳ هزار واحد مسکونی مددجویان تحت کمیته امداد امام‌خمینی (ره) که با حضور رئیس جمهور انجام شد گفت: در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت احداث مسکن با مسئولیت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

وزیر راه و شهرسازی افزود: بر اساس تفاهم با کمیته امداد امام (ه) و سازمان بهزیستی، مددجویان در اولویت دریافت مسکن قرار دارند.

بذرپاش با اشاره به فراهم شدن زمینه حضور صنعتی سازان در نهضت ملی مسکن، گفت: صنعتی سازان را برای ساخت و پیشبرد هر چه بهتر نهضت ملی مسکن دعوت می‌کنیم.

وی افزود: وزارت راه و شهرسازی زمین مورد نیاز و همچنین بخشی از تسهیلات را در این طرح تأمین می‌کند.فعالان صنعت ساخت و ساز می‌توانند با بهره‌مندی از این ظرفیت اقدام به ساخت مسکن کرده و پس از ساخت به اندازه مشارکتی که داشتند «قدر سهم» خود را بردارند. بقیه خانه‌های ساخته شده را نیز به وزارت مسکن و شهرسازی داده‌ایم تا در حوزه نهضت ملی مسکن، تحویل متقاضیان دهیم.

وی با اشاره به تحویل مسکن مهر به متقاضیان با یادآوری اینکه ۱۰ هزار واحد از این خانه‌ها توسط رئیس جمهور به مالکان ارائه شد، گفت: ۱۰ هزار واحد دیگر تا پایان سال افتتاح می‌شود و ۵ هزار واحد نیز در سایر شهرها تکمیل و به متقاضیان تحویل داده می‌شود.تا پایان امسال ۲۵ هزار واحد از مسکن مهرهای ناتمام تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.

گفتنی است، امروز با حضور رئیس جمهور، «مهرداد بذرپاش» وزیر راه و شهرسازی، «سید مرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، «سید پرویز فتاح» رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، «محمد زهرایی» رئیس سازمان بسیج سازندگی و «اکبر نیکزاد» رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۲۳ هزار واحد مسکونی مددجویان تحت کمیته امداد امام (ره) افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. در این مراسم رئیس جمهور بر کمک‌رسانی به نیازمندان و باز کردن گره از زندگی مردم در حوزه مسکن، تحصیل و اشتغال تاکید کرد.

 

بیشتر بخوانید:

گردشگری دریایی یکی از برنامه‌های مهم دولت است

بهره‌برداری ۳۵۰ پروژه اصلاح، ایمن‌سازی و رفع نقاط پرتصادف در راه‌های کشور

ایمنی‌زایی و کاهش تصادفات جاده‌ای رویکرد ارائه خدمات در نوروز ۱۴۰۲ است

در طول برنامه هفتم باید قربانیان تصادفات را تا ۵۰ درصد کاهش دهیم/ باید تلاش کنیم تا کام مردم در ایام نوروز شیرین شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی