English

مشاورین املاکی که امتیاز مسکن ملی را بفروشند، مجرم هستند

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: به مشاوران املاکی که اقدام به خرید و فروش غیرقانونی امتیاز طرح‌های اقدام ملی و نهضت ملی مسکن می‌کنند هشدار می‌دهیم که این اقدامی غیرقانونی و مجرمانه است.

مشاورین املاکی که امتیاز مسکن ملی را بفروشند، مجرم هستند

به گزارش خبرگزاری موج، خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اظهار کرد: بنابر گزارش‌های واصله مردمی و مراجع نظارتی، تعدادی از مشاوران املاک در سطح شهرستان‌های استان تهران اقدام به خرید و فروش غیرقانونی امتیاز طرح‌های اقدام ملی مسکن و نهضت ملی مسکن می‌کنند که این امر با توجه به ناآگاهی برخی خریداران امتیازها و درنهایت درگیری پروژه‌ها با پرونده‌های حقوقی و قضایی ناشی از این تخلفات و جرائم موجب متضرر شدن مردم می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران افزود: قانون پیش‌فروش ساختمان و آئین‌نامه اجرایی طرح اقدام ملی مسکن مشخص کرده تمامی امور مربوط به این دو طرح (اقدام ملی و نهضت ملی مسکن) باید مطابق با دستورالعمل و نمونه قراردادهای ابلاغی وزارت راه و شهرسازی باشد پس خرید و فروش‌های امتیاز این طرح‌ها توسط مشاورین املاک غیرقانونی و اقدامی مجرمانه است.

محبت‌خواه تاکید کرد: از شهروندان و هم‌استانی‌های عزیز درخواست دارم فریب مشاورین املاک سودجو را نخورند.

محبت خواه در ادامه از مسئولان وزارت صمت خواست تا با توجه به ممنوعیت خرید و فروش امتیاز طرح های یاد شده، هماهنگی لازم برای جلوگیری از هرگونه تبلیغات محلی و خرید و فروش توسط مشاورین املاک را فراهم آورند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه