English

شاخص بورس امروز ۳ اسفند ۱۴۰۱/ شاخص بورس امروز تا رقم یک میلیون و ۶۵۶ هزار واحد روند نزولی داشت

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران طی معاملات روز چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ را با رنگ سبز آغاز کرد و شاخص کل بورس تا رقم یک میلیون و 656 هزار واحد روند نزولی داشت.

شاخص بورس امروز ۳ اسفند ۱۴۰۱/ شاخص بورس امروز تا رقم یک میلیون و 656 هزار واحد روند نزولی داشت

به گزارش خبرگزاری موج، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز در ارتفاع یک میلیون و 656 هزار واحدی ایستاد. شاخص کل هم‌وزن نیز همسو با شاخص کل رفتار کرد و با کاهش 0.8  درصدی به سطح 503 هزار و 202 واحدی رسید.

گفتنی است تابلو بورس اوراق بهادار تهران، حجم معاملات امروز را 14 میلیارد و 320  میلیون و ارزش معاملات را 6 هزار و 579 میلیارد تومان نشان می‌دهد.

 

ورود و خروج پول حقیقی

بررسی آمار مالکیت افراد حقیقی حکایت از خروج سرمایه حقیقی‌ها از بازار سهام دارد. شاخص ورود و خروج سرمایه در پایان بورس امروز، خبر از خروج 385 میلیارد تومانی پول از بورس می‌دهد.

 

حجم مشکوک

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه سهم‌های لخزر، سیدکو، کاوه، هرمز و قلرست حجم مشکوک داشتند. به گونه‌ای که هر یک از آن‌ها به طور متوسط پنج تا 6 برابر میانگین حجم ماهانه خود حجم خوردند.

 

بیشترین ارزش معاملات

در جریان معاملات امروز بازار، سه سهم فولاد، ذوب و شستا بیشترین ارزش معاملات و سهم‌های شستا، خودرو و ذوب بیشترین حجم معاملات را ثبت کرده‌اند. همچنین سهم فارس نیز بیشترین ارزش بازار را در اختیار خود گرفت.

وپترو با افزایش 7.64 درصدی بیشترین بازدهی روز را از آن خود کرد. در مقابل، گدنا نیز با افت 6.96 درصدی در جریان بازار امروز بدترین عملکرد را ثبت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه