English

یک کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرگزاری موج:

احتمال رشد رمزارزها در میان مدت / کف ۱۲ هزار دلاری بیت کوین هنوز فعال نشده است

فربا جهانبانی با بیان اینکه تا زمانی که بین کوین روی 21 هزار دلار است روند صعودی خواهد بود گفت: بیت کوین در شرایط کنونی می تواند تا 21 هزار دلار افت داشته باشد، اما در میان مدت تا 30 هزار دلار هم می تواند رشد داشته باشد.

احتمال رشد رمزارزها در میان مدت / کف 12 هزار دلاری بیت کوین هنوز فعال نشده است

یک کارشناس بازار رمز ارز در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج با اشاره به اینکه یک واگرایی منفی وجود دارد، گفت: بیت کوین در شرایط کنونی می تواند تا 21 هزار دلار افت داشته باشد، اما در میان مدت تا 30 هزار دلار هم می تواند رشد داشته باشد.

فربا جهانبانی گفت: تا زمانی که بیت کوین روی 21 هزار دلار هست روند صعودی خواهد بود، تصریح کرد: در شرایط کنونی بیت کوین روی موج 4 قرار دارد و اگر یک روند صعودی تجربه کند و بعد وارد موج 5 شود در این حالت می تواند تا 12 هزار واحد افت داشته باشد.

او با اشاره به اینکه اگر ریزش بیت کوین زیر 20 هزار دلار اتفاق بیفتد احتمالا ریزش تجربه خواهیم کرد، تصریح کرد: در شرایط کنونی بسیاری از اوردرهای بازار رمز ارز ها گمراه کننده هستند، زیرا بسیاری از سفارش ها قبل از اینکه به محله خرید برسد کنسل می شوند.

این کارشناس بازار رمز ارز با اشاره به اینکه احتمالا در سال های آینده بحران مالی داشته باشیم، اظهار کرد: در زمانی که بحران مالی سال 1018 رخ داد بعد از یک افت شدید بازار رمزارزها رشد بسیار بالایی را تجربه کرد و احتمال دارد این تجربه دوباره اتفاق بیفتد.

این کارشناس بازار سرمایه با اشاره به اینکه بسیاری از دولت ها به خاطر درآمدزایی قوانین و مقرراتی برای رمزارزها ایجاد کرد، تصریح کرد: همواره دولت ها با ایجاد یم خبر منفی شروع به افزایش خرید می کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، در هفته های اخیر بحث هایی مطرح شده مبی بر اینکه روند ورود پول به بازار رمزارزها افزایش یافته است، اما در مقابل برخی سیاست گذاری ها در آمریکا و ... علیه رمزارزها اتفاق افتاده، چراکه گفته می شود معاملات سیاه از طریق رمزارزها شدت گرفته و برخی از کشورها هم از ان برای دورزدن تحریم ها استفاده می کنند، به همین دلیل تقاضا برای بیت کوین و ... افزیاش داشته است.

 

بیشتر بخوانید:

معرفی خالق بیت کوین / ساتوشی چیست؟

تاریخچه پیدایش و نحوه عملکرد ارز دیجیتال

پیش بینی آینده قیمت سولانا

ارز های دیجیتال باعث جلوگیری از کاهش ارزش پول می شود

آموزش کامل ثبت نام در کیف پول من

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه