English

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد؛

مداخله دولت در حمل و نقل باید کاهش یابد

مهرداد پذرپاش تاکید بر اینکه ما با روش های سنتی نمی توانیم در صنعت حمل و نقل رقابت کنیم، افزود: وظیفه حاکمیت در بخش حمل و نقل تسهیل است و هرچقدر مداخله دولت کمتر و مداخله بخش خصوصی بیشتر باشد رضایت طرفین بیشتر خواهد بود.

مداخله دولت در حمل و نقل باید کاهش یابد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، وزیر راه و شهرسازی ششمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و صنایع وابسته را افتتاح کرد.

مهرداد پذرپاش با بیان اینکه صنعت حمل و نقل اهمیت بالای در دنیا دارد، گفت: وظیفه ما رفع تمام موانع فعالان این صنعت است و امروز ما به عنوان یک کنش‌گر اصلی از دو جنبه مواجه هستیم. در واقع آسیب شناسی صنعت حمل و نقل به فناورانه تر اداره شدن صنعت است و هرچقدر از آن فاصله گرفتیم از پیشرفت روز عقب مانده ایم و همچنین نتوانسته ایم قیمت تمام شده را کاهش دهیم و رضایت مشتریان را جلب کنیم.

او با تاکید بر اینکه ما با روش های سنتی نمی توانیم در صنعت حمل و نقل رقابت کنیم، افزود: وظیفه حاکمیت در بخش حمل و نقل تسهیل است و هرچقدر مداخله دولت کمتر و مداخله بخش خصوصی بیشتر باشد رضایت طرفین بیشتر خواهد بود.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه حذف فاصله با فناوری از طریق تعامل و مشارکت امکان پذیر است، اظهار کرد: در بخش خصوصی شرکت های دانش بنیان می توانند نقش فعالی در حرکت حمل و نقل به عنوان پیشران پیشرفت کشور داشته باشند.

بذرپاش با بیان اینکه مردم مشتریان وفادار حمل و نقل هستند، اظهار کرد: اگر صنعتی ارزان و در دسترس نباشد صحبت کردن از مردمی بودن یک صنعت شوخی بیش نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه