English

شناسایی،قلع وقمع و جلوگیری از ۹۰ مورد ساخت وساز غیرمجاز در شهرستان گرمی

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان گرمی از شناسایی،قلع و قمع و جلوگیری از 90 مورد ساخت وساز غیرمجاز در شهرستان گرمی خبرداد.

شناسایی،قلع وقمع و جلوگیری از 90 مورد ساخت وساز غیرمجاز در شهرستان گرمی

 

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل،علی بابازاده در بازدید از محور قره آغاج با بیان اینکه حفاظت و صیانت از حریم راه بعنوان سرمایه ملی از وظایف مهم راهداران است افزود:در 7 ماهه گذشته با حضور گشت راهداری در محورها به 30 نفر از متجاوزان و متخلفان حریم اخطار کتبی ابلاغ شده،19 مورد کارگاه تعطیل،20 عدد تابلوهای غیرمجاز برچیده و با اخذ دستور قضایی 19 مورد مجوز ساخت وساز در این شهرستان صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه در مدت یاد شده 56 هزار و 577 نفر مسافر از 4 پایانه مسافربری شهرستان گرمی جابجا شده اند تصریح کرد:این تعداد مسافر توسط 96 دستگاه اتوبوس،مینی بوس و سواری به مقاصد مختلف جابجا شده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان گرمی جابجایی 45 هزار تن کالا را توسط 3 شرکت حمل ونقل کالا در 7 ماهه گذشته از این شهرستان یادآور شدو اظهار کرد: دام زنده ، محصولات کشاورزی ، انواع چوب و سنگهای معدنی از جمله کالای حمل شده است.

بابازاده در 7 ماهه گذشته از اصلاح 78 هزار متر مکعب پیچها و حذف نقاط حادثه خیز در راههای اصلی ، فرعی و روستایی شهرستان گرمی خبرداد و خاطرنشان شد:در مدت یاد شده 29هزار متراز شیب شیروانی در راه اصلی و فرعی این شهرستان اصلاح شده است.

وی اصلاح ، تعمیر و ارتقاء 252 شاخه گاردریل، علف زنی اطراف تابلوها در کلیه محورها جهت بهبود دید راننده، رنگ آمیزی 334 متراز سرعت کاهها، گابیون چینی 11 دستگاه از قرنیز پل راه اصلی، تعمیرو نصب علائم اطلاعاتی دو پایه 96 عدد -تعویض 973 عدد علائم فرسوده - تعمیر و نصب 875 عدد علائم و رنگ آمیزی 1053عدد از پایه تابلوها را از دیگر اقدامات مهم راهداران در 7 ماهه گذشته برشمرد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان گرمی رفع افتادگی 432 کیلومتراز شانه راه شهرستان گرمی را در7 ماهه گذشته یادآور شدو اظهار کرد:در مدت یاد شده راهداران 500 متر از باند تعریضی نقاط پرحادثه در سرازیری شرفه را اصلاح ،لکه گیری و آسفالت ریزی کرده اند.

بابازاده با اشاره به اینکه در 7 ماهه گذشته ادامه بزرگراه برک چای – رضی بطول 380/2 کیلومتر آسفالت ریگلاژی و روکش آسفالت شده گفت:3کیلومتراز پروژه راه روستایی چرتقلو – دمیرچی خرابه سی نیز بهسازی شده است.

وی افزود: در مدت یاد شده4 کیلومترازمحور گرمی – انگوت توسط راهداران لکه گیری و روکش آسفالت شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی