English

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام خبر داد:

هزینه ۱۳۰ میلیارد ریالی برای ارتقاء محور ایلام- چوار

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: اعتباری افزون بر ۱۳۰ میلیارد ریال جهت ایمن سازی مسیر ارتباطی پرتردد ایلام - چوار هزینه شده است.

هزینه ۱۳۰ میلیارد ریالی برای ارتقاء محور ایلام- چوار

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سید زاهدین چشمه خاور با اعلام این خبر، اظهار داشت: به منظور افزایش ایمنی ، تسهیل تردد کاربران جاده ای و لزوم توجه به نگهداری راه ها، مجموعه راهداری استان نسبت به نصب بیش از پنج کیلومتر نیوجرسی جایگزین گاردریل ها در محور ایلام - چوار محدوده ششدار اقدام کرده است.

وی افزود: بیش از پنج کیلومتر روکش آسفالت و سه و نیم کیلومتر عملیات شانه سازی مسیر در این مسیر ارتباطی پرتردد انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور شد: آسفالت این مسیر هم اکنون در مراحل پایانی قرار دارد و بعد از انجام عملیات آسفالت، ۴۲ کیلومتر خط کشی این محور انجام می شود.

چشمه خاور تاکید کرد: هدف نگهداری راه ، تقلیل میزان خرابی راه و افزایش عمر آن، کاهش هزینه های استهلاک وسایل نقلیه با تأمین سطوح عبور مناسب و مطلوب و همچنین ایجاد شرایط مناسب جهت تردد ایمن است.

وی اضافه کرد: موثرترین شرایط برای حمل و نقل آرام و ایمن، داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم بوده تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد و از جمله اهدافی که این اداره کل برای دستیابی به آن تلاش می کند مطالعه و فراهم کردن طرح های لازم برای انجام و اجرای رویه های آسفالتی مناسب و اقتصادی بودن آن است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه