English

بازگشایی ۱۰ مسیر مسدود جاده‌ای قم

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم از بازگشایی 10 مسیر مسدود جاده‌ای قم خبرداد.

بازگشایی 10 مسیر مسدود جاده‌ای قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی زنجیرانی فراهانی بیان کرد:  در پی وقوع بارش‌های شدید اخیر که موجب آب‌گرفتگی، برخی از محورها، پل‌های زیرگذر و حریم جاده‌ای استان قم شد.

 وی افزود: هم‌اکنون دو محور روستایی صفرآباد قمرود از سمت رودخانه قره چای  و جنت‌آباد از سمت محور قدیم کاشان مسدود است که به‌زودی بازگشایی خواهند شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم یادآور شد: طی دو روز گذشته ۱۰ اکیپ ثابت و سیار راهداری متشکل از ۵۰ نفر عوامل اجرایی و ۳۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری، وظیفه جلوگیری از انسداد محورهای جاده‌ای استان قم را به انجام دادند.

وی به برخی از محورهای مواصلاتی استان که با شدت بارش و سیلابی شدن مواجه بوده‌اند پرداخت و گفت: آزادراه و جاده قدیم قم تهران، محور قمرود، آزادراه قم، گرمسار، قم کاشان، کمربندی امام علی(ع) از مسیرهای جاده‌ای استان بوده‌اند که شاهد بیشترین میزان آب‌گرفتگی و اختلال در تردد مقطعی را تجربه کردند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم ادامه داد: با توجه به هشدارهای صادره و کسب آمادگی حداکثری توسط عوامل امدادی، هیچ‌گونه حادثه منجر به جرح و فوتی در سطح راه‌های استان گزارش نشده و تعدادی از کاربران گرامی در راهدارخانه‌ها مستقر و پس از فروکش بارش‌ها به ادامه سفر اقدام نمودند.

وی در پایان اظهار داشت: مردم و مسافران ضمن توجه به اطلاعیه‌های سازمان هواشناسی، قبل از اقدام به سفر با تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها که به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به مراجعات تلفنی می‌باشد تماس و از وضعیت راه‌ها اطلاع حاصل نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه