English

ایمن سازی بیش از۳۰۰ عدد از رمپ های ورودی و خروجی راههای استان اردبیل

رئیس اداره ایمنی راه و حریم راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت:بیش از 300 عدد از رمپ های ورودی و خروجی راههای استان در 7 ماهه گذشته ایمن سازی شده است.

ایمن سازی بیش از300 عدد از رمپ های ورودی و خروجی راههای استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل،ماشااله بهزاددر بازدید از محور اردبیل-سرچم با بیان اینکه در جهت ارتقای ایمنی راهها در مدت یاد شده هزار و 500 کیلومتر از راههای اصلی،فرعی و روستایی استان خط کشی شده افزود:جهت جلوگیری از پرت شدن وسایط نقلیه راهداران در دماغه ها و نقاط پربرخورد 7 هزار عدد دپوی خاکی ایجاد کرده اند.

وی با اشاره به اینکه هموارسازی راههای روستایی در جهت تسهیل در رفت و آمد آنها از وظایف مهم راهداری است تصریح کرد:8 هزار کیلومتر از حریم راههای اصلی ،فرعی و روستایی استان در 7 ماهه گذشته تسطیح شده است.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در مدت یاد شده رفع افتادگی 2 هزار و600 کیلومتر از شانه راه استان را یادآور شدو اظهار کرد:راهداران بطور مستمر 185 کیلومتر از سیستم روشنایی موجود راه و تونل را نگهداری می کنند.

بهزاد در 7 ماهه گذشته از اصلاح 273 هزار متر از شیب شیروانی راههای استان خبرداد و خاطرنشان شد: در این مدت راهداران در دماغه های پربرخورد 875 عدد استوانه ایمنی نصب کرده اند.

وی تهیه و نصب 20 عدد چراغ های چشمک زن و پلیسی،رنگ آمیزی 3 هزار و 600 عدد از پایه تابلو و علائم،رنگ آمیزی 143 عدد از پایه تابلو و چراغ های چشمک زن،شستشوی حدود 104 هزار عدد از علائم و تعمیر 3 هزار و 600 شاخه از گاردریل های آسیب دیده را از دیگر اقدامات راهداری استان در 7 ماهه گذشته برشمرد.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به اینکه رانندگان جهت حفظ سلامتی خود و سایر مترددین در جاده علاوه بر رعایت سرعت و سبقت مطمئنه باید به تابلوهای اخباری و هشداری نیز توجه ویژه داشته باشند گفت :در 7 ماهه گذشته 2هزارمتر مربع تابلوهای اطلاعاتی در راههای استان نصب شده است.

بهزاد افزود: در مدت یاد شده هزار و 600 عدد سرعتکاه پلاستیکی، آسفالتی و مجازی رنگ آمیزی،اصلاح و نصب شده است.

وی در راستای ملزم کردن رانندگان به رعایت علائم راهوردر جاده نصب 6هزار و500 عدد تابلوهای الزامی را در محورهای مواصلاتی استان اردبیل یادآور شدو اظهار کرد:راهداران در محورهای مواصلاتی استان 2هزار و 600 عدد بازتاب ایمنی نصب کرده و همچنین هزار و500 متر از نیوجرسی مفصلی راههاراارتقاء داده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه