English

رییس محیط زیست شرکت فولاد مبارکه اصفهان در گفتگو با موج:

سرمایه گذاری ۳۰ هزار میلیارد تومانی فولاد مبارکه اصفهان در محیط زیست

بهنام کاویانی با بیان اینکه شرکت فولاد مبارکه در چند سال گذشته حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان برای محیط زیست سرمایه گذاری کرده است، گفت: تاکنون حدود ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه در بخش بازچرخانی آب تامین کرده است

سرمایه گذاری ۳۰ هزار میلیارد تومانی فولاد مبارکه اصفهان در محیط زیست

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، رییس محیط زیست شرکت فولاد مبارکه اصفهان در حاشیه نمایشگاه محیط زیست در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج گفت: در اصفهان به عنوان شهری که تنش های آبی دارد تصور بر این است که بیشتر آب مصرفی در صنایع است در حالی که حدود ۳ درصد مصرف آب این استان در صنعت است.

بهنام کاویانی با بیان اینکه سیاست فولاد  مبارکه اصفهان این است که خودش را از آب فرش جدا کند، افزود: به همین دلیل تامین آب از طریق انتقال آب از دریای عمان و تصفیه پساب ها از شهرهای دیگر اقدام می کند، از این رو سرمایه گذاری کلانی در این بخش انجام شده به طوری که هر متر مکعب تصفیه آب ۷۰ هزار تومان هزینه دارد.

او افزود:  با توجه به اینکه انتقال آب از دریای عمان هم به پیش تصفیه و تصفیه آر او نیاز دارد برای کشاورزی که راندمان پایین دارد صرفه اقتصادی ندارد اما در صنعت به دلیل ارزش افزوده بالا بهره گیری از این روش مفید است 

رییس محیط زیست شرکت فولاد مبارکه اصفهان با بیان اینکه در این شرکت تجهیزات پیشرفته برای سالم سازی آب برای تصفیه آب استفاده می سود، اظهار کرد: در حال حاضر تجهیزات آر او، کویین تاور و... استفاده شده به همین دلیل در کنار ارتقای سطح کیفی آب، بهره وری بالا ببرد.

او با بیان اینکه شرکت فولاد مبارکه در چند سال گذشته حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان برای محیط زیست سرمایه گذاری کرده است، گفت: تاکنون حدود ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه در بخش بازچرخانی آب تامین کرده است.

او با تاکید بر اینکه حدود نیمی از آب مصرفی شرکت فولاد مبارکه اصفهان از بازچرخانی آب تامین می شود، گفت: در سال جاری حدود ۱۱ میلیون متر مکعب از آب بازچرخانی استفاده شده و تا پایان سال به ۱۴ میلیون متر مکعب می رسد که باعث کاهش مصرف آب فولاد مبارکه از آب فرش است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه