English

رئیس اداره حفاظت محیط زیست نجف آباد خبر داد؛

افتتاح نخستین خانه محیط زیست‌ در شهرستان نجف‌آباد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نجف آباد از افتتاح فعالیت نخستین خانه محیط‌زیست شهرستان نجف‌آباد خبر داد.

افتتاح نخستین خانه محیط زیست‌ در شهرستان نجف‌آباد

 به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمد محمدی بیان داشت: فعالیت نخستین خانه محیط‌زیست شهرستان نجف‌آباد با افتتاح مرکز پژوهش سرای دانش‌آموزی شهید حجتی، آغاز شد.

وی با بیان اینکه مرکز خانه محیط‌زیست نجف‌آباد همزمان با ۱۰ مرکز دیگر در سطح استان اصفهان با هدف ارتقای فرهنگ حفظ محیط زیست، آغاز به کار کرد.، افزود: این مرکز هیچ محدودیتی در برگزاری برنامه‌های زیست محیطی ندارد و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این مرکز از آن دیدن کنند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نجف آباد بیان کرد: خانه محیط‌زیست نجف‌آباد از بخش های مختلف شامل موزه حیات‌وحش، کارگاه محیط‌زیستی و کتابخانه، تشکیل شده است که با حمایت اداره حفاظت محیط زیست، شهرداری و آموزش ‌و پرورش شهرستان در تاریخ ۲۵ آبان ماه ۱۴۰۱، آیین افتتاح آن انجام شد.

محمدی با تأکید بر اثرات مثبت ایجاد خانه محیط زیست در شهرستان، ابراز داشت: این خانه، مرکزی جهت همکاری و همراهی سمن‌های محیط زیستی، دانش‌آموزان، دانشجویان، فعالان محیط زیستی و کلیه علاقمندان خواهد بود که می‌توانند با ارائه و برگزاری برنامه‌های فرهنگی در حوزه های زیست محیطی، سطح فرهنگ حفظ محیط زیست را ارتقا ببخشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه